2 multiplex vragen

Hallo,

heb 2 vragen.. ten eerste door een "verkeerde" bestelling heb ik een futaba 114F ontvanger gekregen, dit is een micro ontvanger, deze wilde ik in mijn easystar zetten, kan dit? of is het bereik echt niet genoeg?
F-114F.jpg

ten 2de, heb net een moviestar in mekaar gezet met kleine digitale camera erin maar het vermogen is bedroevend weinig van deze motoren met props. zou iemand mij in de goeie richting willen sturen naar betere motoren (borstel om het goedkoop te houden) en dan meteen welke props ik erbij moet kopen? snap namelijk niet veel van 7X10 of 6X8 etc kwa prop afmetingen. is de jamara 480 pro iets? kwa motoren? kosten een appel en een ei namelijk..

MVG

Daan

ps afbeelding is 40mhz maar heb dus een 35mhz ontvanger..

Ik denk dat de ontvanger nog best zou kunnen. Gewoon niet te hoog of ver weg vliegen en hij red het wel! :D Wel eerst een bereiktest doen alvorens te gaan vliegen

Wat de motortjes betreft:

Die jamara's lopen prima met een 6x4 propje. Dan is een accu van 7 of 8 cellen prima maar wel met een redelijk hoge capiciteit. Denk aan 1800mah of hoger. Verder zijn het prima motortjes, ik gebruik ze in m'n afgeragde EZ :wink:

gr,

niels

okee ontvanger kan dus niet. wil niet "dichtbij" vliegen namelijk..

hebben die motoren met die props echt veel verschil? vlieg trouwens met 2200 mah lipo.

Daan

Back