2 Pin JST to 6 x E-Flight past niet

Hallo,

mijn bestelde 2 Pin JST to 6 x E-Flight van hobbyking past niet op mijn bijgeleverde E-flite lader van de blade MCPX v2. De lipo's passen wel! Iemand enig idee of er nog een tussenstuk ergens te bestellen valt waardoor deze wel gaat passen?

Bedankt!

Laatst bewerkt:
Je moet een aparte kabel hebben om tussen de 6 kabels en de kabel vd lader te binden. Normaal zit deze gewoon bijgeleverd bij de mcpx.

Je moet een aparte kabel hebben om tussen de 6 kabels en de kabel vd lader te binden. Normaal zit deze gewoon bijgeleverd bij de mcpx.

Geleverd met de mcpx kwam de lader en een losse tussen kabel waar de lipo in past ja. Helaas past op deze tussen kabel niet de 6 kabel. Het laden van 1 lipo gaat dus ook prima.

Dit gaat niet werken met volgens mij.

Je zou deze kabel eens kunnen proberen (Eflight nummer BLH3126)
BLH3126-250-228x228.jpg

Anders word het:
JST.jpg

met een goede lader aanschaffen, een imax b6 ofzo

Dit gaat niet werken met volgens mij.

Je zou deze kabel eens kunnen proberen (Eflight nummer BLH3126)
BLH3126-250-228x228.jpg

Anders word het:
JST.jpg

met een goede lader aanschaffen, een imax b6 ofzo

Foto 1 lijkt er meer op! Dank. Maar kan ik deze 6 lipo's niet laden met de originele Eflight lader?

Dit ga nie lukke.

mijn bestelde 2 Pin JST to 6 x E-Flight van hobbyking past niet op mijn bijgeleverde E-flite lader van de blade MCPX v2
Die kabel die jij hebt gekocht (Deze dus)

MCPX-CHAR.jpg

is niet voor de MCPX lader bedoeld maar voor een normale lipo lader.

Je kunt net zo goed die E-flight lipo's een voor een opladen met de MCPX lader dan deze kabel er tussen proppen. Plus de mcpx lader is daar niet voor gemaakt.

En die kabeltjes zijn dan nog handig voor als er een connectortje sneuvelt ;) eentje deraf knippen, solderen en je hebt weer een gloednieuwe connector voor op de mcpx ;)

Laatst bewerkt:
Back