Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het is veel leuker, met hekken en netten natuurlijk, om 'onder' het circuit te staan![]()
Zo was het die keren dat ik paar jaar geleden starter en (tijd)waarnemer bij Club 20 pylonraces was. Die bouwhelm werkt alleen als iets van boven komt, een soort baseball helm lijkt me inderdaad nuttiger, meer bescherming van opzij.Hekken ?? Netten ?? ...
Bij Cumulus mag maximaal met 5 toestellen met verbrandingsmotor tegelijk gevlogen worden, qua vergunning. Voor elektro geldt die beperking niet. Verder heeft Cumulus zelf als regel dat heli's en vliegtuigen niet tegelijk vliegen.... dat was niet de gewoonte daar om met meer dan 1 toestel tegelijk te vliegen ...
*grinnik*Kreeg ook al iemand naar me toe toen ik heli ging vliegen., dat was niet de gewoonte daar om met meer dan 1 toestel tegelijk te vliegen.. beetje zonde van de ruimte in mijn ogen., en het ergste was nog dat het een schaal vlieger was die niet hoger ging dan 5 meter..