20-jarig jubileum modelvliegclub texel 23 mei

op 23 mei word onze modelvliegclub op texel ons 20-jarig jubileum gevierd.
en word er op zaterdag en zondag veel activiteiten gedaan.
club uit Dortmund, demo Dennis v/d Toren ( Nederlands kampioen RC 1), demo Nando van Arnhem, parapente demonstratie, parachutespringers, pers, radio en tal van ‘losse modelvliegers, die langs komen.

voor informatie omtrent dit gebeuren
werffm@texel.com

als ik zo naar je foto kijk plus Giant Scale 3D/Freestyle.
plus je leeftijd zal ik zo zeggen ik laat ze op texel even zien wat modelvliegen is.

alles al geregeld voor je,bij het afrijden van de pont sta ik je op te wachten zodat je achter mijn aan kan rijden naar het veld,krijg je van mij koffie met wat lekkers.
dus ik reken op je.
alvast bedankt en tot in mei

Ok, je kunt op de zaterdag op mij rekenen:D Zondag hebben we de show op onze eigen club...... (nadere info volgt volgende week)

alex geweldig dat je komt op zaterdag .
hoop dat het mooi weer word zodat we je kunsten zullen zien en het plubliek.
ik zit in de org-bestuur en hou je op de hoogte van hoe en wat.

open dag texel

nou alex toch jammer dat je niet bent gekomen ,was erg druk gezellig en weinig wind en mooi zonnig weer.
en wat ik zelf wou hoover met mijn edge moet ik weer wachten op een ander die het me kan leren.

nou alex toch jammer dat je niet bent gekomen ,was erg druk gezellig en weinig wind en mooi zonnig weer.
en wat ik zelf wou hoover met mijn edge moet ik weer wachten op een ander die het me kan leren.

Je bent altijd welkom om een keer hier te komen gastvliegen:) Helaas moest ik zaterdag nog teveel dingen regelen voor de eigen show op zondag......

Back