Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik ga de grote poorten van het eerste huis open laten en heb daarom aan de binnenkant een klein beetje werk gedaan moest er toch eens iemand zijn neus in krijgen
vandaag een70 muurankers gemaakt en het 2 de gebouw ingevoegd.
dan heb ik nog een vraag hoewel ik ze nog niet op een tekening ben tegen gekomen zou het kunnen dat men op de werf een malle jan gebruikte om het zware hout mee te versassen
er zijn al een paar emails heen en weer gegaan en binnenkort ga ik eens op gesprek bij het buurtcomitee om te zien wat ze er van willen maken. ook zij hebben op hun beurt al de nodige mensen gecontacteert die de beslissingen nemen voor de kaateburg straat en ook zij zullen aanwezig zijn en zijn ook erg antusiast , er is sprake van een klein muzeum dat ze willen op zetten .
ik hou jullie wel op de hoogte maar het kan nog wel een paar maanden duren want zou graag eerst het eerste huis af hebben + een schip in aanbouw er voor, dat ik kan mee nemen zodat zij ook weten hoe het er uit komt te ziet . het zou kunnen dat de eind datum van 2017 veranderd word naar 2018 maar dat kan ik nog niet met zekerheid zeggen. dit alles is nog onder voorbehoud maar het ziet er wel positief uit na de eerste emails die heen en weer verstuurt zijn
denk het wel hans zowel voor ons bouwers als voor de bewoners van de kateburg , je kan je geen betere plaats inbeelden waar dit dio anders zou kunnen staan dan op de originele scheepswerf
Overigens een leuk stukje Amsterdam - toen het nog Marinewerf was was het niet toegankelijk voor gewone stervelingen. Ik ben er een keer geweest in 1998 of zo - zeer zware beveiliging.
beetje een raar zicht omdat er nog geen pannen op liggen maar ben er nog op aan het wachten.
intussen ben ik begonnen met het onderdak hier komen de pannen dan op te liggen .
de klokketoren is buiten het kruis klaar en ben nu begonnen aan de 20 dakkapellen die er op komen.
er moet ook nog een dakgoot rond , dak staat nog los op de bouw.
ben bezig geweest aan de bakgoten en een eerste test met de pannen
ik ben nog bezig met een andere test maar dit moet gegoten worden en heb vandaag pas de silicone mal gegoten dus dat duurt nog ongeveer 1 week voor ik dat kan proberen.
had nog 2 andere testjes gedaan maar helaas pindakaas