20kWatt buitenloper van RS

ron van sommeren

Forum veteraan
Een 20-25 kiloWatt buitenloper van www.rs-e-motoren.de , weegt 2.8kg.

2006918173952_Aspach%202006%201.JPG

Die worden vast niet gebruikt voor Depron kistjes :mrgreen:

Wie gebruikt zoiets in hemelsnaam, en nog leuker om te weten, waarop????

Eeeeeeeeey precies wat ik zoek! :D

Nee, geintje. Ben echter wel op zoek naar een goeie motor die een prop van ± 1m20 rond kan slingeren met iets van 35kg stuwkracht (±6/7KW).

Die van 5KW ziet er ook al wel leuk uit.
Ander idee is om 2 motoren te nemen met ieder een prop van rond de 80CM. Alleen hebben de meeste motoren dan toch nog een te hoge KV voor Direct Drive...

In elk wiel van m'n 406 zo'n motor en ik kan stoppen met tanken.

Das wel bijna 3000 euro aan loodaccus....en wat kosten hulpveren eigenlijk :D

Indrukwekkend motortje ja, der kunnen wel 10 van de grootste axi's in , Zie je die dubbele stekkers, De regelaar die op de achtergrond ligt die heeft telkens 2 draden lopen per fase.
trouwens de combinatie was niet te koop, en ik denk dat het komt omdat hij op een te hoge spanning draait, in ieder geval meer dan <40 Volt.

Ron, der vlogen daar inderdaad veel en ferme jets, en dan nog die ferme acro bakken met 4 hacker buitendraaiers, of een met 2 predators waarvan een in de spinner zit.

Groeten Val

val zei:
... en dan nog die ferme acro bakken met 4 hacker buitendraaiers ...
Ik neem aan dat je deze vier gekoppelde klassieke binnenlopers/draaiers bedoelde? (waarvan er slechts twee te zien zijn, rechts op de foto, paars gekleurd, eronder zitten er nog twee)

2006918174111_Aspach%202006%203.JPG

Ik ben niet zeker of het deze was, maar het waren in ieder geval gelijkaardige vliegers. ene gebruikte 4 jeti advance 90, een ander dan weer de plettenberg spullen.
normal_DSC00851%20%28Small%29.JPG

der zit nog een paket onder
Kopie%20van%20DSC00852%20%28Small%29.JPG

en een paar jets:
dsc00846crop.JPG

Back