F Flyinglawyer 20 jun 2008 #1 Hallo, weet iemand waar ik een 6 cellen, 220 mAh NiMH kan bestellen op internet? Ik heb hem nodig voor een microwarbird (Cox). Alvast bedankt!
Hallo, weet iemand waar ik een 6 cellen, 220 mAh NiMH kan bestellen op internet? Ik heb hem nodig voor een microwarbird (Cox). Alvast bedankt!
robert14 Forum veteraan 20 jun 2008 #2 je zou ook gewoon een 2s 300 lipo kunnen doen, deze zijn 2s dus 7.2 volt en 300mah, ze zijn wel lixhter dus een langere vliegtijg
je zou ook gewoon een 2s 300 lipo kunnen doen, deze zijn 2s dus 7.2 volt en 300mah, ze zijn wel lixhter dus een langere vliegtijg
Wubbe 20 jun 2008 #3 www.cheapbatterypacks.com ! Op CheapBatterypacks.com -- Wholesale RC battery Packs kun je kiezen voor custom packs, en daar kun je zelf je pack samenstellen. Niet duur en precies volgens jouw specificaties. Leon
www.cheapbatterypacks.com ! Op CheapBatterypacks.com -- Wholesale RC battery Packs kun je kiezen voor custom packs, en daar kun je zelf je pack samenstellen. Niet duur en precies volgens jouw specificaties. Leon