23 oktober f3k Dalfsen

Discussie in 'HLG/DLG/F3K' gestart door specialpainter.nl, 8 okt 2021.

  1. specialpainter.nl

    specialpainter.nl

    Lid geworden:
    24 mrt 2012
    Berichten:
    2.449
    Locatie:
    Elst gld.
    Uitnodiging voor de F3K wedstrijd op 23 oktober te Dalfsen.

    Graag willen we u uit nodigen om deel te nemen aan onze wedstrijd.
    Op F3K.NL kunt u alle details voor deelname vinden.
    http://f3k-nl.crazylegscrane.com/?p=54

    Tevens willen we vragen om uw ideeen voor de toekomstige seizoenen van f3k Nederland.

    We zijn als f3k Nederland in een situatie beland waarbij er naar onze mening een wijziging in de strategie/beleid wellicht wenselijk is. We horen graag jullie mening, ideeen en opvattingen over f3k Nederland.

    Wij willen jullie allen dan ook uitnodigen om je stem te laten horen over f3k Nederland en, om te beginnen, seizoen 2022.

    Idee is om de ''brainstormsessie''/ meeting/vergadering direct na de wedstrijd plaats te laten vinden in het clubgebouw van de club aldaar.

    Onze voorkeur gaat ernaar uit om elkaar face to face te ontmoeten, maar mocht u geen andere mogelijkheid zien dan kunt u uw mening uiteraard via de mail kenbaar maken. Bedoeling is om aan de hand van alle feedback een plan op te stellen en deze te beklinken op de officiele jaarvergadering zodat we op volle kracht en fris het seizoen 2022 kunnen beginnen.

    Graag tot ziens in Dalfsen!

    Vincent Merlijn, Bastiaan Duijghuisen, Dennis Ebbink, Robert Jan, Jeroen Kole
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2021
  2. specialpainter.nl

    specialpainter.nl

    Lid geworden:
    24 mrt 2012
    Berichten:
    2.449
    Locatie:
    Elst gld.
  3. jorn

    jorn

    Lid geworden:
    6 nov 2008
    Berichten:
    1.321
    Locatie:
    Leeuwarden
    Hallo mede slingeraars, bij deze wil ik ook aangeven dat ik zie dat F3K Nederland in zwaar weer zit. Dat gaat me aan mijn hart, ik heb zelf vele jaren jullie vertrouwen gehad en de kar mogen trekken. Daarnaast vind ik F3K de mooiste modelvliegsport die er in Nederland wordt bedreven en beleef ik enorm veel plezier aan de wedstrijden en de kameraadschap. Ik juich alle initiatieven die leiden tot het duurzaam voortbestaan van F3K toe en zal altijd bereid zijn mijn steentje bij te dragen in de vorm van fysieke ondersteuning en advies. Ik zal in Dalfsen aanwezig zijn om mee te praten. Ik hoop dat we met z’n allen met een positieve blik de toekomst tegemoet kunnen!
     
    Jeroen Kole, macedh en specialpainter.nl vinden dit leuk.
  4. macedh

    macedh

    Lid geworden:
    22 sep 2013
    Berichten:
    280
    Locatie:
    Rijswijk
    Allemaal inschrijven dus ajb!
     
    specialpainter.nl vindt dit leuk.
  5. specialpainter.nl

    specialpainter.nl

    Lid geworden:
    24 mrt 2012
    Berichten:
    2.449
    Locatie:
    Elst gld.
    Langzaam loopt het deelnemers aantal richting een leuke wedstrijd, zoals de verwachting er nu naar uit ziet zijn we met 8 officiele inschrijvingen, net genoeg.
    Kom op mannen, schrijf je in en doe lekker mee met een stevig potje sturen!
    F3k forever!
     
  6. specialpainter.nl

    specialpainter.nl

    Lid geworden:
    24 mrt 2012
    Berichten:
    2.449
    Locatie:
    Elst gld.
    Voor de brainstormsessie na afloop van de wedstrijd kunnen we terecht in het clubgebouw van RMF Friendship, de frituur blijft aan dus de sessie is bijzaak;)

    tot ziens in Dalfsen!
     
  7. Hein.z

    Hein.z

    Lid geworden:
    26 jul 2019
    Berichten:
    1.464
    Locatie:
    Kraggenburg / MVC Cumulus Kampen
    Ingeschreven.
     
    specialpainter.nl vindt dit leuk.
  8. specialpainter.nl

    specialpainter.nl

    Lid geworden:
    24 mrt 2012
    Berichten:
    2.449
    Locatie:
    Elst gld.
    Top, 8 officiele deelnemers op de lijst zover!;)
     
  9. specialpainter.nl

    specialpainter.nl

    Lid geworden:
    24 mrt 2012
    Berichten:
    2.449
    Locatie:
    Elst gld.
    We staan op 9 inschrijvingen, het gaat niet erg hard, maar een steigende lijn is er;) Blijven duimen voor het weerbericht, het ziet er hoopvol uit heren!
     
  10. specialpainter.nl

    specialpainter.nl

    Lid geworden:
    24 mrt 2012
    Berichten:
    2.449
    Locatie:
    Elst gld.
    En op 10 + een tot nu toe mooie weersvoorspelling!
     
  11. Hein.z

    Hein.z

    Lid geworden:
    26 jul 2019
    Berichten:
    1.464
    Locatie:
    Kraggenburg / MVC Cumulus Kampen
    Hoeveel is het inschrijfgeld? Is op de site niet 1-2-3 te vinden.
     
  12. specialpainter.nl

    specialpainter.nl

    Lid geworden:
    24 mrt 2012
    Berichten:
    2.449
    Locatie:
    Elst gld.
    Volgens mij een tientje, hoewel het ook zou kunnen zijn dat je voor de 1e keer gratis kan meedoen. Cash op t veld is ook een optie, dus geen nood, komt allemaal goed.;)
     
  13. specialpainter.nl

    specialpainter.nl

    Lid geworden:
    24 mrt 2012
    Berichten:
    2.449
    Locatie:
    Elst gld.
    Als het goed is heeft iedereen een mailtje gehad , maar voor wie zijn mail nog niet heeft bekeken; de wedstrijd gaat door morgen!
     
  14. specialpainter.nl

    specialpainter.nl

    Lid geworden:
    24 mrt 2012
    Berichten:
    2.449
    Locatie:
    Elst gld.
    Volle bak vliegen was het! 10 piloten en 10 ronden in zeer rustig, marginaal weer. Dikke proficiat aan Bastiaan en Dennis met plek 1 en 3.
    Alvast de uitslag welke door Bastiaan nog uitvoerig nagekeken wordt, maar aangenomen mag worden dat deze klopt. Er was wat verwarring omdat de scores een kolom waren opgeschoven in het systeem.

    ik laat de eer voor wedstrijdverslagjes en meer foto's over aan de overige deelnemers, hopelijk komen de foto's die door de ''club fotograaf'' zijn genomen ook nog doorgetuurd;)

    Tot de volgende en laatste wedstrijd van dit seizoen, 13 november.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  15. Loet Wakkerman

    Loet Wakkerman

    Lid geworden:
    8 jan 2006
    Berichten:
    3.034
    Locatie:
    Huissen
    Wat heeft de brainstormsessie opgeleverd?
     
  16. specialpainter.nl

    specialpainter.nl

    Lid geworden:
    24 mrt 2012
    Berichten:
    2.449
    Locatie:
    Elst gld.
    Wat voor mij als belangrijkste punten duidelijk is geworden;
    1. organisatie, wie gaat het doen in 2022?
    2. hoe promoten/ nieuwe wedstrijd piloten te verkrijgen voor f3k Nederland?
    3. Algemene sfeer moet verbeteren/ eenheid in de groep is belangrijk zoals is gebleken.

    Tot zover een aantal concrete ideeen om f3k te promoten en tegelijkertijd nieuwe piloten te werven voor op onze wedstrijden/evenementen. Wat die ideeen betreft zijn de meningen behoorlijk eensgezind, de boodschap is om als groep/f3k nederland de diverse plannen uit te dragen, niet als individu. Iets wat ook naar voren kwam was om de clinics op een andere manier te doen zodat er actief wordt gewerkt aan het niveau verschil. Goede suggesties zijn gedaan en ik ben ervan overtuigd dat dit ons minste probleem is, f3k Nederland kan dit als geen ander! Gesprekken tussen individuen die meningen hebben die ver van elkaar staan hebben in elk geval een opbouwende dialoog gehad van waaruit er wat mij betreft een gezellige sfeer mogelijk is. Alles is nog open, de bedoeling was om men binnen f3k actief te laten meepraten over de toekomst van f3k en hoe die het leukste te maken voor iedereen. Hoewel we er nog niet uit zijn, is deze opzet gelukt.

    Er komen nog steeds mailtjes bij Bastiaan en mijzelf binnen met feedback. Afgesproken is om alles te inventariseren en van daaruit als groep een keuze te gaan maken voor 2022.

    Helaas zijn we als f3k nog organisatieloos voor 2022, om de plannen in goede en gezellige banen te lijden lijkt me een organisatie wenselijk. Bij deze dan ook de open oproep aan iedereen om jezelf beschikbaar te stellen voor het bestuur.
     
  17. Denf3k

    Denf3k

    Lid geworden:
    29 aug 2018
    Berichten:
    7
    Locatie:
    Arnhem
    Net als Jorn, gaat het aan mijn hart als het f3k wedstrijdvliegen in nederland zou verdwijnen. Ook ik ben jaren geleden begonnen met dlg-en. Na wat huiverig te zijn voor wedstrijden, ik ben niet zo strijdlustig, toch ooit eens meegedaan aan een wedstrijd. Wat bleek, een super gezellig stelletje modelvliegers bij elkaar met dezelfde passie. Het was gemoedelijk en iedereen stond klaar om te helpen met de taken cq timen en coachen. Ik was gelijk verslingerd zonder de ambitie te hebben om kampioen te worden. Ook dit werd gewaardeerd, want een leuke dag hebben opdat je de volgende keer weer meedoet was belangrijker. Het was zelfs zo dat ik vaak een goede vriend, Ingemar, meenam die niet model vloog maar puur voor de gezelligheid mee kwam en het leuk vond om te timen. Hij en zijn gezelligheid werd zelfs gemist toen hij door andere werkzaamheden niet meer mee kon. Deze sfeer zou ik graag terugzien. Het nadeel van zo vaak met elkaar zijn is dat men elkaar persoonlijker gaat benaderen naar men elkaar beter gaat leren kennen. Ik denk dat dit ten nadele van de sfeer is en we zullen moeten vermijden in de toekomst. Blijf er aan denken dat het maar een hobby is die we met zn allen graag uitoefenen. Bergrijp me niet verkeerd, een beetje onderlinge strijd zoals ik die bijvoorbeeld zelf altijd met jaap heb, is goed voor de motivatie, maar is ook altijd met een knipoog en bederft de sfeer voor de rest ook niet.
    Omdat ik het voortbestaan van onze hobby en f3k nederland belangrijk vindt, geef ik me hierbij op als vrijwilliger voor een nieuw bestuur.
    Ik hoop op een mooi, nieuw seizoen met veel vrolijkheid en gezelligheid en veel nieuwe en ook oude gezichten
     
    Jeroen Kole, jorn, Hein.z en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. specialpainter.nl

    specialpainter.nl

    Lid geworden:
    24 mrt 2012
    Berichten:
    2.449
    Locatie:
    Elst gld.
    Nog wat foto's van de wedstrijd die gedeeld zijn op de F3k Netherlands facebook groep.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  19. specialpainter.nl

    specialpainter.nl

    Lid geworden:
    24 mrt 2012
    Berichten:
    2.449
    Locatie:
    Elst gld.
    Super goed begin, Dennis alvast bedankt voor je toekomstige inzet, nog 2 of 3 mensen en we zijn er weer bij in 2022!
     

Deel Deze Pagina