.

Zolang er een DSC of leraar/leerling uitgang op een zender zit is deze altijd (evt. met verloopje) aan te sluiten op de simulator....

Let dan wel op dat je het juiste verloopje erbij neemt, deze is merkgebonden en werkt niet zomaar op elke zender. :!:

anders heb ik wel een nieuwe zender van bmi die je voor prijsje mag hebben ,kabeltje naar de reflex kan er op,
heb ik liggen..

Sinds gisteren 20-4 06 heb ik ook Reflex XTR.
Snel even de Threedee NT geprobeerd. Nu zegt iedereen dat Reflex zo realistisch reageert maar wat de 3DNT betreft slaat dit nergens op. De andere heli's reageren wel redelijk. Hebben jullie de zelfde ervaring of is snel even proberen niet genoeg?
Ik vlieg zelf een ThreeDee NT dus hoe de heli normaal reageert zou ik moeten weten.

groetjes Tieske

Vandaag heb ik alle updates van reflex geinstaleerd en ik moet zeggen dat de Threedee NT nu een stuk beter vliegt. De MP vliegt helemaal mooi maar of 't realitisch is weet ik niet. Ook het vliegen in de sporthal bevalt me wel. Jammer dat er geen Raptor 90 in zit.

Als ik nu nog ons vliegveld en mijn tuin in reflex zet hoef ik het huis niet meer uit.

groetjes tieske

ik heb sinds afgelopen zomer ook een heli (jr ergo 30 ccpm) hij is klaar en ik heb hem laten inregelen.
ik moet nog iemand vinden die het mij kan leren maar dat kan pas weer in het vliegseizoen.
nu wil ik alvast een beetje oefenen. is het nu slim om deze simulator aan te schaffen
of leer is een simulator totaal verschillend met de verkelijkheid? ik neem aan dat ik mijn zender (robbe futaba fx 18) gewoon op aansluiten.
ik hoop op reacties

groeten bas.

hoi

ik ga morge de reflex ophale bij modelbouw winkel. maar nu vroeg ik mij af moet ik verder ook nog dingen op mijn zender instellen(fx18)?
en wat moet er op de reflex zelf worden ingesteld?

gr .bas

Maak een apart profiel/programma.
Standaard vliegtuig, zonder mixers (Ook voor heli's)

• Zender in PPM Mode
    Calibreren
    Kanalen toewijzen
    Vliegen

sorry maar in ben op dit gebied echt een beginner. zou iemand dit mij iets uitgebreider uit kunnen leggen.
misschien ook erbij vertellen hoe ik dat moet doen bij mijn zender(robbe futaba fx 18)

gr bas

ik heb vammidag mijn reflex opgehaald.
ik moet nu alleen nog de kanalen toewijzen
ik vlieg in stickmode 3 maar weet nie precies welke functie op welk nummer moet :oops:
als ik doe wat er onder staat (rail rotor max right bijvoorbeeld) staat hij de ene x op 2 en als ik het daarna nog een x doe staat ie op 6
miss is hier iemand die mij kan helpen

gr. bas

Back