24 juni 2012: 4e truggycup in Ee, Friesland (let op, Truggy, Buggy en vrije klasse)

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door snellehenk, 5 jun 2012.

  1. m.velder

    m.velder

    Lid geworden:
    10 dec 2004
    Berichten:
    367
    Locatie:
    Purmerend
    Moet me toch iets van het hart hoor.

    Altijd komt deze discussie weer op gang, je rijdt wel of je rijdt niet. Rijd je wel krijg je gewoon de punten en anders heb je pech. Je hebt zelf de beslissing genomen om niet te rijden, dat wordt dus gewoon een schrap. Het zijn altijd de thuis blijvers die deze discussie starten, dat eeuwige gezeur dat dingen niet eerlijk zijn, pffffffffffffff. Wees een kerel ga rijden of zwijg er over hahahahaahah

    Oh en wat Oss betref: daar ligt het verhaal mijnziens even anders. Men geeft de reden dat de grond om de baan te slecht is en het bagger wordt. Ik begrijp dat , maar de baan is gewoon te rijden. Zeg als club gewoon eerlijk dat je geen telsysteem hebt en je een wedstrijdleider moet inhuren, dus als je als club ook maar even het idee hebt dat er wel eens geen (genoeg) rijders zullen komen ) zit je met onkosten, dus kies je al snel eieren voor je geld.
     
  2. Jawsma

    Jawsma

    Lid geworden:
    12 dec 2010
    Berichten:
    274
    Locatie:
    Groningen
    Hmm Grappig....
    Ik heb er bewust voor gekozen om niet te rijden maar ik was er wel en heb ook mijn 10 euro afgedragen. Nou ga ik niet voor de punten maar zie alles nog als een grote leerschool.

    Je kunt het niet maken naar mijn mening om geen punten toe te kennen. Want dan zijn de mensen voor niks gekomen. Degene die zijn auto's hebben vies gereden verdienen gewoon de volle punten. In dit geval is dat volgens mij de Kleine Meijer.

    We hebben tenminste nog de moeite genomen om Uberhaupt te komen.


    Ik lees net op Buggycup iets over 7 wedstrijden en 2 schrap? Valt Ee daar ook onder?
     
  3. kurtje

    kurtje

    Lid geworden:
    28 aug 2008
    Berichten:
    3.024
    Locatie:
    Beringen
    Oh maar van mij mogen ze de 100 procent punten toekennen, de mensen hebben hun spullen gewaagd. Heb ik geen probleem mee hoor Michel. Respect voor degene die zijn geweest.

    Voor mij was het 350km enkel, met zekerheid op slecht weer... Is de beslissing snel gevallen :)

    Op naar de volgende zou ik zeggen :)
     
  4. m.velder

    m.velder

    Lid geworden:
    10 dec 2004
    Berichten:
    367
    Locatie:
    Purmerend
    Peter, in jouw geval is het helaas ook dikke pech, het feit dat je betaald doet er niets toe. je hebt geen tijd neergezet, dat was jouw keuze. jeffrey had dit ook niet , is toch de laatste heat gaan rijden, 4 rondjes en toen deed niets het meer, dat is gewoon de keuze die je op dat moment maakt. Het werkt nu eenmaal zo, hoe vervelend het soms ook is.3 jaar geleden hadden we ook zo'n geval, iedereen in een hotel, zaterdags super weer. maar op zondag een drama, wel proberen maar al snel gestopt. Iedereen zonder punten naar huis. Op voorhand bleven er al veel thuis , was te ver voor ze, die hadden dus mazzel, anders hadden ze een schrap.
     
  5. m.velder

    m.velder

    Lid geworden:
    10 dec 2004
    Berichten:
    367
    Locatie:
    Purmerend
    ik heb er geen moeite mee dat rijders er voor kiezen om niet te gaan om welke reden dan ook, Je weet dus op dat moment dat je een schrap hebt. Ik vind het alleen niet gepast als er dan rijders zijn die achteraf toch proberen een opening te zoeken, om toch nog iets te kunnen scoren. Dan kan je wel aan de gang blijven hahahahahahahaah
     
  6. Jawsma

    Jawsma

    Lid geworden:
    12 dec 2010
    Berichten:
    274
    Locatie:
    Groningen
    Aanwezigheids premie wordt niet beloond!!! :)

    Het zal mij een zorg zijn. Ik hou de top 20 toch niet bij!

    Dan weet ik dat voor de volgende keer. Toch altijd een rondje maken :)

    Ik had gehoopt dat het droger werd en was van plan om de 3e heat te pakken. Maar het werd steeds erger met de regen. Dikke pech.. Maar de volgende keer blijf ik ook lekker thuis met veel regenval in het vooruitzicht.
     
  7. m.velder

    m.velder

    Lid geworden:
    10 dec 2004
    Berichten:
    367
    Locatie:
    Purmerend
    Hahahahaah, dan hebben ze straks helemaal geen deelnemers meer, ik zou gewoon komen hoor!!!
     
  8. snellehenk

    snellehenk

    Lid geworden:
    10 okt 2007
    Berichten:
    3.445
    Locatie:
    Zoetermeer
    Over die aanwezigheid worden nog nagedacht en daar zal denk ik wel wat mee gebeuren.

    Zal je net zien, ga je niet vanwege de slechte voorspelling...schijnt de hele dag de zon. Dat laat ik niet gebeuren, ik ga gewoon altijd. Weer of geen weer. In geval van onze rode duivels zou ik waarschijnlijk wel thuis zijn gebleven, voor hun is het simpelweg net weer een tik verder rijden.
     
  9. Stewie

    Stewie

    Lid geworden:
    23 mei 2010
    Berichten:
    2.296
    Locatie:
    Koersel
    Was idd een beetje ver en heel veel risico. Heb speciaal gewacht tot 3h30, tijdsstip dat ik op zou moeten staan om om 4h te vertrekken en 8h aan te komen :). Buienrader was nog redelijk optimistisch met 8mm regen, sommige sites gaven 25mm aan. Zijn dat geen puntjes waard :Fade-color.

    Daar ik met een zwangere vriendin zit kies ik er dan toch voor om lekker thuis te blijven :). Heb dus een scrap aan mijn been en wss gewoon einde seizoen voor mij. Oss is de bevallingsdatum angstig dichtbij en daarna ga ik gewoon genieten van de baby :p en geen extreem verre verplaatsingen maken.

    Heb net terug een 1/10de 4WD gekocht en zal daar wat mee gaan trainen.
    Zal mij volgend jaar stiekem terug inschrijven bij de studenten, 515 punten op 8 races is nu niet zo een geweldig goed resultaat :cool:.
     

Deel Deze Pagina