24 JUNI : Euregio 2-as & F3B wedstrijd in Winterswijk

Hallo,

Zondag 24 juni wordt weer de jaarlijkse Euregio zweefwedstrijd gehouden, ditmaal in Winterswijk.
De verenigingen van de Euregio (Oost-Gelderland & Oost-Overijssel) zijn reeds uitgenodigd, maar mocht ik iemand vergeten zijn : bij deze alsnog uitgenodigd natuurlijk !!!

Simpele regels bij de 2-as en F3B zodat iedereen kan winnen.

Natuurlijk wordt er ook voor de inwendige mensch gezorgd. :P

Grtz
Nick

ps : heeft iemand een email adres van de LMC ? (Lichtenvoorde) :?:

heey nick,

natuurlijk zullen wij( me pa en sven) er ook bij zijn! echt ieder jaar gezellig en hopelijk dit jaar ook weer wat meer nederlanders erbij( we moeten die duitsers die meevliegen toch wel een keer verslaan hoor!) en gelukkig staat de barbeque er weer, dat smaakt altijd goed. ik hoop dat er nog wat mensen uit nederland komen, is echt bere gezellig. en iedereen die een vliegbare kist heeft moet gewoon komen, al is het alleen al voor die gezelligheid.

tot vrijdag dan maar he;) (nog ff een keertje oefenen/trainen:P)

gr niels

even klein kickje.

en voor de mensen die zich af laten schrikken door het woord F3B: het stelt niet zoooooveel voor.

2-as: ik dacht 3 minuten vliegen, minimaal 1 bocht links en 1 bocht rechts maken, doellanding door een doel van.. bij .. (naja heel groot in ieder geval :P, en dan nog een landing op een lijn van iets van 50 a 100meter lang..

f3b: twee taken: thermiek taak= 4minuten vliegen + puntlanding op een lijn van 10meter
afstand= 3minuten de tijd om 14 rakken van 100meter af te leggen + weer een puntlanding op een lijn van 10meter.

en voor de rest natuurlijk allemaal gezellig vliegen:D

hopelijk tot morgen euregio mannen (en eventuele vrouwen ;) )

gr niels

Hoewel het weer er niet goed uitzag, achteraf toch een een topdag gehad met mooi weer en een lekker aantal deelnemers (23x) !!!
Heren vliegers, dank u voor de leuke dag.

De uitslag is te lezen op onze site.

Grtz
Nick

Back