24 uur van Andernach LIVE!!

echt super jongens gefeliciteerd en wij willen natuurlijk compleet door jullie geinformeerd worden over julie tacktiek e.d.

cuall:)

White Lightning is tweede geworden; met nummer drie op slechts 8 seconden.......

Petje af voor de mannen, volgend jaar misschien met een rookie-team de NL-inzet verdubbelen??

groet,

Eric

Zeer korte update: Zojuist hebben wij allen het hotel bereikt. De eindspurt was echt levenverkortend. Wij gingn super in het laatste uur en nr. 2 kreeg problemen met de motor. Steeds minder snelheid. Ronals Arts heeft het hele laatste uur gereden en ze echt laten zien wat doorzetten is en zonder dat ie echt doorhad wat ie presteerde (tijdens het rijden(=) plek 2 terug gepakt. Wij reden extra lang door op het eind met onze accu's om zo weinig mogelijk tijd in de pits te verspelen. Onze auto was nl sneller met lege accu dan de nr. 2 met een volle:)
Het laatste kwartier heeft Uwe Rheinard (ja de papa van..) dan ook voor ons en de nr. 2 de baan schoon geveegd. Iedereen moest opzij (ook nr 1). Ook de bekende namen. Nu ff rust, eten en slapen na ruim 39 uur in touw te zijn geweest. Gr. Joep

Later meer!

En dan nu meer beelden....

24 uur Andernach 2009 011.jpg

24 uur Andernach 2009 013.jpg

24 uur Andernach 2009 015.jpg

24 uur Andernach 2009 017.jpg

24 uur Andernach 2009 018.jpg

24 uur Andernach 2009 030.jpg

24 uur Andernach 2009 027.jpg

Laatst bewerkt:
24 uur en de Pers:

Vanochtend al even op de duiste lokale TV een herhaling van een item van gisteravond gezien over de race (2 minuten item). Erg leuk.
Over een kleine 2 weken komt er een item van 12 minuten over de race op een andere duitse TV zender (naam ff kwijt, zal ik nog posten).
Het Porsche Race / Promotie Team (1:1 dus he!) heeft de hele race gefilmd en maakt een DVD van het weekend!
En op de site van Auto Motor Sport (die wij dus net nog ff naar plaats 3 hebben verwezen) staat al een verslag:

24h-Rennen der RC cars in Andernach | Sport | auto motor und sport

Ik zal ook nog een verslag schrijven en dat op diverse plaatsen publiceren. Maar nu even genieten van de rust thuis :)

Leuk stukje, jammer dat jullie niet even op tv zijn gekomen ;), niet met naam en toennaam in iedergeval. Enige referentie naar jullie is volgens mij "auch auf auslanden".

Ach ja. Het ging om de fun. Dus ik zie het zo: Als alle clubs in NL ook zo veel aandacht aan de PR gaven dan hadden we stukken meer racers in NL.

als er teams zijn die er over na denken , wees snel met inschrijven .;)

Back