.

nope, Ik weet niet over welke epoxy je het hebt, maar ik heb laatst weer wat epoxy voor mijn surfplank gekocht bij polyservice. daarbij ook witte DD-Lak. Toen nog ff gevraagd of mijn plan een beetje handig was, en daarop raadde de verkoper mij aan om pigment te gebruiken. Dat kan je in een vrij kleine tube kopen en is erg sterk. Meng je gewoon door de epoxy en dan is je epoxylaag al bijna dekkend. Scheelt je 1 laag verven ongeveer

Het slimste is om een polyesther bedrijf in je buurt zoeken, deze hebben van alles op voorraad meestal, ik denk dat de bouwmarken alleen polyesther reparatiesets hebben en pigment betwijfel ik ten zeerste.

Voordeel van zo'n polyesther bedrijf is gelijk dat ze een berg ervaring hebben en dus een mooie vraagbaak kunnen zijn 8) .

Tom Boere

Polyservice is een goeie voor normale mensen, alleen versturen is wel duur bij hun dacht ik. Poortugaal? lag dat in limboland ofzo? Zal wel een stukje rijden zijn naar polyservice dan... (A- en R- Dam)

@ Sietse

euhmm Portugaal ligt ook in Zuid Holland hoor net als Den Haag :wink: ligt tussen Hoogvliet en Rhoon in kortom vlak bij Rotterdam :P

Gr Martin

ah ok, topografie was niet mijn sterkste vak... Ik was altijd wel goed in het inkleuren van die kaartjes, maarja.

Nou, dan is er helemaal geen probleem dus, FF langs polyservice Rotterdam :D

Greven maakt ook pigment voor epoxy, kan elke modelbouwzaak voor je bestellen. Er zullen maar weinig winkels zijn die het op de plank hebben.

Succes,

Marcel.

:offtopic:

@ Truc-Freak ik woon in de schenkel en heb daar een enorme mooie vaarplas tot mijn beschikking :wink: Naast de Metrobaan
Het is alleen soms wat schikken met de plaatselijke karpervissers :P

Gr Martin

Back