26cc methanoller

Hallo,

ik ben op zoek naar een 26cc methanoller.
ik hoor en lees veel goede ervaringen met de os 160FX.
Zelf heb ik nog wat zitten rondkijken, en de MVVS 160GFS ziet er ook niet slecht uit.
deze is net wat goedkoper, weegt 80gram minder en heeft een walbro carb(of dit veel uitmaakt of nut heeft?) en de uitlaat is minder lang(compacter)

wel zie ik dat hier een kleinere prop op draait .

zijn er mensen met ervaringen met de mvvs, of de os. welke props gebruiken jullie zoal, hoeveel cc in de tank,...
alle info is welkom.

MVVS 1.60 GFS RC W - Topmodel

Ik heb nog een O.S. 160 fx voor je liggen. Is 1 seizoen gebruikt voor F3A. Compleet met 2props en standaard demper (Demper is nooit gebruikt). orginele doos is ook nog aanwezig met instructieboek. Tevens krijg je er twee extra bochten en een resonantiepijp van Krumscheid bij (Nieuwprijs demper en bocht was destijds 180 euro!). Voor dit alles (motor/props/krumscheid) vraag ik slechts 300 euro!

Om even te antwoorden op je vraag...O.S. 160 fx met tank van 500cc met een vliegtijd van net 10 minuten. Is dus vrij dorstig! Middagje trainen voor F3A kost ongeveer 3 a 4 liter! (6 tot 8 vluchten). Methanol (Klotz) met 5 % nitro kost iets meer dan 20 euro voor 5 liter..... Wel zeer betrouwbaar.

Back