28/8 F3K wedstrijd te Herentals

Herentals is gevlogen. Het was heel moeilijk weer en er zijn een boel buitenlandingen gemaakt.

Peter heeft deze keer niet gewonnen want:

Peter besloot thuis te blijven,
Peter moest voor het einde gaan omdat hij een afspraak had,
Peter verrekte zijn rug in een van zij lanceringen en
Peter is derde geworden. Gefeliciteerd Peter.

Loet en Bas gefeliciteerd, en deze keer is er niet met een Twister 2 gewonnen.

Helle

Helle,
Allen,
Mijn rug is terug beter.
Kan terug beginnen opbouwen, heb wel een hele week afgezien van de ontsteking die ik had opgelopen door een blokkage tijdens de eerste ronde in Herentals. Nooit ga ik nog wind-mee werpen :(
Misschien moeten we een osteopaat voorzien op elke wedstrijd;)
Tot op devolgende...
PeterP

Laatst bewerkt door een moderator:
full

zo fier als ne gieter , zeggen ze hier ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Fijn dat ik van de fotograaf tijd kreeg mijn buik in te trekken.

Als dank daarvoor heb ik hem de gratis rode wijn die ik gewonnen had terug geschonken aan de club.:p

Loet

welke buik?

ge bedoelt toch niet uw contra gewicht?
das toch geen buik....

Heb de Flow zien vliegen in Freystadt en ik was hier wel onder de indruk. Maar het kan ook zijn dat de piloot erg goed is. Hij heeft namelijk de Euro Contest Tour gewonnen met de Flow!!!!!!!!!!

Foei, foei, Loet ! Bedoel jij nou dat je NIET beindrukt was met de Flow toen je Didier met dit spul zag vliegen in Herentals :sniper:???

Yves:rolleyes:

PS - aan Peter : Ik begrijp werkelijk niet hoe je ACHTER de rug van Alex naar Freystadt gereden bent. Dit is totaal on-aan-vaard-baar :confused:
Oeps, mijn so-wie-so zeer beperkte vriendenkring is hiermee terug ietwat ingekrompen :sad:

Foei, foei, Loet ! Bedoel jij nou dat je NIET beindrukt was met de Flow toen je Didier met dit spul zag vliegen in Herentals :sniper:???

Yves:rolleyes:

Sorry, het was me ontschoten dat Bas weggevlogen werd in "laatste/voorlaatste" door Didier.

Loet

Heb ik nu ook een vriend minder na deze gevoelige informatie:lol::lol:

Sorry, het was me ontschoten dat Bas weggevlogen werd in "laatste/voorlaatste" door Didier.

Loet

Nooit Loet, van mij mag je altijd zeggen wat je denkt. En ik verwacht niets minder van jou. Zoals men in het Frans zegt : toutes les vérités sont bonnes à être dites.

Van harte,

Yves

PS : bekijk ook even mijn posting betreffende Freystadt op http://www.rc-network.de/forum/showthread.php?t=223148

Laatst bewerkt:
@yves.... hij was onder de indruk ;) maar durft niet toegeven dat de jeugd opkomt...

@ loet.... je moet eerst vrienden hebben om ze te kunne verliezen ;)
gelukkig kies ik men vrienden zelf hehe.

yves, het pakketje is aangekomen... hartelijk dank hiervoor :)

Loet

Inderdaad, nu mag je niet meer op m'n verjaardagsfeest komen, dat is 3 Oktober en wordt gehouden bij de Rietveldweg in Dokkum.

Bas

Inderdaad, nu mag je niet meer op m'n verjaardagsfeest komen, dat is 3 Oktober en wordt gehouden bij de Rietveldweg in Dokkum.

Bas

Mooi, dat scheelt een eind rijden en kan ik dus toch op 2 Oktober in Hamburg gaan vliegen.
http://www.rc-network.de/forum/showthread.php?t=219958

Anders had ik na de wedstrijd in Hamburg 's avonds naar Dokkum moeten rijden.
Pas op voor mensen met zwaarden!!!
Leven en dood van Bonifatius - Nieuws - /Geschiedenis

Loet

P.S. Iemand nog spullen nodig van Staufenbiel??

Laatst bewerkt:
@ loet... een last downtje zou leuk zijn met de servos en ontvanger in...
ik zal je met balletjes met krieke trakteren ;)

ik heb eigenlijk nog een hele album fotos van de wedstrijd in herentals, maar ze staan enkel op mijn pc.
ik zou niet weten waar ik zo een map best kan posten.
picasa is namelijk nog niet bekend voor mij.(ook geen account )

Back