Uitgaand van het filmpje staat ie indd. veel te arm op de HSN. Hij kriigt nu onderin overigens wel genoeg brandstof.
Anders dan Ricardo aangeeft zou ik de motor toch eerst 1 of 2 slagen rijker zetten, om hem van daaruit weer armer te gaan zetten. Dus je begint met afstellen vanuit een te rijke afstelling. Je zet hem vervolgens steeds armer totdat je geen "perfomance increase" meer merkt, en dan zet je hem nog weer even een kwart slag terug(rijker).
Let wel op dat de HSN vooral effect heeft op de hogere toeren en snelheden. Als na het rijker zetten op de HSN de motor onderin slechter gaat draaien, moet je hem op de LSN weer wat armer zetten en andersom ook natuurlijk. Dit omdat het rijker/armer zetten op de HSN ook effect heeft op de LSN. Succes.
PS. Haha te laat met mijn reactie zie ik, wat Roelof zegt dus indd.
Komt op hetzelfde neer.
Anders dan Ricardo aangeeft zou ik de motor toch eerst 1 of 2 slagen rijker zetten, om hem van daaruit weer armer te gaan zetten. Dus je begint met afstellen vanuit een te rijke afstelling. Je zet hem vervolgens steeds armer totdat je geen "perfomance increase" meer merkt, en dan zet je hem nog weer even een kwart slag terug(rijker).
Let wel op dat de HSN vooral effect heeft op de hogere toeren en snelheden. Als na het rijker zetten op de HSN de motor onderin slechter gaat draaien, moet je hem op de LSN weer wat armer zetten en andersom ook natuurlijk. Dit omdat het rijker/armer zetten op de HSN ook effect heeft op de LSN. Succes.
PS. Haha te laat met mijn reactie zie ik, wat Roelof zegt dus indd.

Laatst bewerkt: