28e Oldtimerdag Saasveld. Vliegers gezocht !

Klopt Jaap, en dat hebben we ook gedaan :-).

Verder wil ik iedereen bedanken die er vandaag was en met zijn allen hebben we toch nog een indrukwekkende show kunnen geven.
Arjan met zijn Ibis die de meest mooie capriolen uithaalde als hij niet sleepte, de F5j kisten die met het grootste gemak boven bleven, de lierstarten die altijd spectaculair zijn om te zien en niet te vergeten Nick met zijn Funjet die geregeld met 260 km/uur voorbij kwam razen... Geweldig !
Minder geweldig was dat ik mijn Airfish tot brandhout heb gedegradeerd aan de lier.... :-(.. Maar dat komt wel weer goed, ik had toch teveel kisten :-).

Ik sprak vanmiddag later nog met een aantal toeschouwers en die waren onder de indruk van alles wat we deden en met een beetje mazzel houden we er nog een nieuw lid aan over ook nog :-).

Maar toch...
Door een aantal signalen vanuit de organisatie van de oldtimerclub en omdat we daar toch een enorm risico nemen i.v.m. ongelukken heb ik besloten dat dit het laatste jaar is dat wij daar gaan vliegen. Geluiden binnen de organisatie dat hun ''oude'' clubje uit Apeldoorn daar wel weer wilde gaan vliegen gaven bij mij uiteindelijk de doorslag.
Mijn medepiloten van vandaag waren het met mij eens en we houden voortaan net zo lief een vliegdag zoals vandaag maar dan op ons Ikarus thuis-veldje.
Ik zal de volgende Ikarus vergadering dan ook voorstellen om volgend jaar een gastvlieger- vliegdag te organiseren. Tegen die tijd is ons splinternieuwe clubgebouw ook in gebruik :-).
Hopenlijk tot dan !

Nogmaals heel erg bedankt iedereen !!!!

Groeten,

Paul.

Graag gedaan Paul, het was erg gezellig.
Voor mij was echter de klapper wel dat ik om 16.30u niet naar huis kon....de organisatie had het hek met een ketting en slot afgesloten, deelnemers mogen blijkbaar niet vóór 17.00u naar huis. Ik spreek geen Twents maar de beste man begreep me uiteindelijk wel en deed het hek open. Manmanman.

Meen je niet ???
Ik had wel eens vaker gehoord dat ze dat deden maar dat zoiets nu net jou moet overkomen.. K@t...

Ik spreek ze nog wel ...

Eigen WA Ron, en die heeft ook iedereen.
Maar stel dat er wat gebeurd en die verzekering krijgt er lucht van dat je op een evenement staat te vliegen dan is nog maar de vraag wat ze gaan doen.

De oldtimerclub heeft wel een eigen verzekering maar daar valt modelvliegen niet onder.
Ik heb dat wel gevraagd maar tot dusver hebben ze dat niet geregeld.
Dus blijft eigen WA over..

Wel heerlijk gevlogen met de ASW ,heerlijk omhoog gesleept door Arjan met zijn Ibis .
Heerlijk boven kunnen blijven
uzare3e3.jpg

Net de organisatie Oldtimerdag gesproken en verteld dat dit ons laatste jaar was.
Wij gaan daar definitief niet meer vliegen.

Ze vonden het heel jammer maar wilden ons voor de voorgaande jaren nog eens heel hartelijk bedanken. Dat is mooi..

Het idee van een gastvliegerdag bij Ikarus in plaats van de Oltimerdag wordt al aan gewerkt :-).

Groeten,

Paul.

Back