2daagse indoor fly-in LMC

Dag iedereen,

Hier is de datum van onze 2daagse indoor fly-in voor 2013. Deze gaat door op 23 en 24 februari in de soeverein van Lommel.
Dir jaar gaan we ook de 2de bocht van de soeverein er bij hebben dus gaat de hal nog iets groter worden.
Lengte 82m
breedte 55m
vrije hoogte van max 18m

Inschrijven kan pas vanaf 1 januari.
Zet dit maar in jullie agenda en hopelijk tot volgend jaar.

Dan kan ik nog even nadenken over of ik zaterdag ga, of zondag of toch maar het hele weekend. Zware beslissingen en vooral zorgen. Heb ik dan wel genoeg vliegtuigen om een heel weekend te vliegen. De kans op een midair is wel een heel stuk kleiner in deze hal.
Tot dan,

Erik

Dan kan ik nog even nadenken over of ik zaterdag ga, of zondag of toch maar het hele weekend. Zware beslissingen en vooral zorgen. Heb ik dan wel genoeg vliegtuigen om een heel weekend te vliegen. De kans op een midair is wel een heel stuk kleiner in deze hal.
Tot dan,

Erik

Dat dacht ik ook , maar toch.....:rolleyes:

Ik heb al enkele vragen gehad waar er plaatsen zijn om te verblijven.
Hier zijn er enkele:

Tuinhotel
Blauwe meer (kamping)
centerparks

Zou er een afgebakende zone kunnen voorzien worden waar er met F3P wedstrijd toestellen kan gevlogen worden zonder risico op midairs? Er kruipt nogal veel moeite, tijd en geld in de bouw van die toestellen waardoor midairs te vermijden zijn.

Als ik kan (ik merk dat deze fly-in samenvalt met het eerste weekend van Batibouw 2013) wil ik wel ns afkomen met m'n wedstrijd toestellen. Vooral de vrije hoogte van 18 m is - voor mij dan - uitzonderlijk.

Ben ondertussen ook aangemeld voor zaterdag ! Enkel nog betalen en alles is weer in orde...
Kijk er naar uit om jullie allemaal weer te zien !

Waar kan ik mij aanmelden Davy ?

Hat Keffe al een pb gestuurd maar die is niet altijd online.
Wil er ook wel beide dagen heen.

Mvg Johan

Even een update:
Voor zaterdag hebben we al 54 in schrijvingen en voor zondag al 45.

Dus als je nog wilt komen meedoen en nog niet hebt ingeschreven: DRINGEND DOEN!!!!

het begint nu echt vol te lopen dus voor wie nog wil deelnemen....t´is nu het moment om nog in te schrijven.....email naar secretaris add lmconline punt be

Back