2e directory modellen bij AFPD?

Hallo,

Ik heb inmiddels een redelijke verzameling van zo'n 400 modellen opgebouwd, maar nu begint het laden van een model tijd te kosten. Nu ben ik al bezig geweest om een 2e directory aan te maken, om zo een verdeling te maken in bijvoorbeeld; electromodellen, jets, dubbeldekkers e.d., maar dit gaat standaard in AFPD niet lukken, omdat er alleen maar in de map "aircraft" gezocht kan worden Een directory "aircraft2" of iets dergelijks wordt ook niet door AFPD gevonden. :evil: Ook een subdirectory wordt niet gelezen. Buiten het voordeel van het sneller laden van modellen, omdat er minder in een directory staan, lijkt het me ook een stuk overzichtelijker. Heeft iemand enig idee hoe dit wel zou moeten kunnen? :?:

Greetz,

Leen

Abbo' tje, bij mij duurt het laden van een model ook een 20tal seconden, heb er een stuk of 600 :wink:
Zou dus ook graag willen weten hoe en wat.

@piccolopup,
Wanneer je AFPD opnieuw installeert worden alle mappen overschreven. Wanneer je extra modellen in de directory "aircrafts" toevoeg dan zullen deze wel blijven staan, omdat die nieuwe modellen niet in de installatieprocedure voorkomen. Je kan overigens alleen de doeldirectory specificeren, maar de directory's waar bepaalde onderdelen ( dat zijn ook de modellen) naartoe worden geschreven kunnen niet een andere naam worden gegeven. Geen optie dus.

@wartexx,
Ik heb wel ervaren dat er een vaste volgorde in het installeren van AFPD zit. Eerst de basis cd, dan de add-on en daarna starflight. Niet dat het programma anders niet werkt, maar het is wel een stuk langzamer.

Iemand anders nog een idee?

Greetz,

Leen

Hallo Leen ,
Ik zag je al bij andere websites, maar volgens mij moet je ALLES renamen zoals de titel ,convig , aircraft enfin alles en waarschijnlijk ook de addons.
Maar ik zou klein beginnen en maak natuurlijk veiligheids kopy's .......probeer het maar>

Hay Aad,

Tja, ik dacht; die jongens weten meer dan ik. :wink: maar het is waarschijnlijk niet mogelijk wat ik wil. Ik denk dat ik je begrijp (als dat niet zo is ligt dat aan mij hoor :oops: ) maar ik wil AFPD niet dubbel installeren. Het enige wat ik wil is dat wanneer je een model gaat laden, dat deze ook uit een andere map te halen zijn dan uit "aircrafts". Wanneer dat n.l. zou lukken kan je meer mappen gaan maken en dat zou tijdwinst opleveren bij het laden, omdat er dan in de map "aircrafts" niet zo veel modellen hoeven te staan. 't is maar een idee.

Bedankt voor je reactie.

Groeten,

Leen

Hallo Leen ,
Tsja, dan blijft over dat je sommige mappen kan maken met een nummer erachter en de map die je wilt gebruiken alleen maar "aircraft".

maar ik had je een BPtje gestuurd, misschien kunnen zij je helpen .........

Back