2e F5B wedstrijd: 11 Mei, Sunflyers (Landgraaf)

Gerben

Forum veteraan
Allen,

11 Mei zijn we alweer toe aan de 2e F5B wedstrijd voor dit seizoen. Zoals altijd is iedereen welkom om mee te vliegen, als helper of als toeschouwer. Wat je ook komt doen, gezellig is het altijd tijdens zo'n F5B dag :)

Heb je nog nooit F5B gevlogen? Geen probleem, kom het gewoon eens proberen, Blizzard, Hawk of wat ook maar op een war/hotliner lijkt kan meedoen. En er zijn altijd enthousiaste en ervaren piloten bereid je een handje te helpen (uiteindelijk zijn we allemaal zelf eens zo begonnen).

We zijn dit keer te gast bij de Sunflyers in Landgraaf, in het zuiden des lands, op het randje tussen Duitsland en Nederland. MVC Sunflyers Starten in Nederland en vliegen boven Duitsland :)
En na afloop van de wedstrijd zal er door de club een barbeque georganiseerd worden (graag voor 4 mei aanmelden)..

Wie komt, heb je snode plannen, hoe staat het met de voorbereiding, ben je al bijgekomen van de vorige wedstrijd?

Tot op 11 Mei,
Namens het F5B team, Gerben

Eens kijken of ik de komende week eens even daar langs kan gaan om de lucht te proeven met mijn Raketenwurm.......

zoals gezegd, ben iets later,

Gerben nog gefeliciteerd met de 11e plek in Gommersheim! en Luc met de 8ste, en Willy staat op een 18e plaats. Of iedereen daar mee tevreden is weet ik natuurlijk niet. Het weer zat zeker niet mee als ik dat zo lees: veel regen. We hopen dat Landgraaf beter weer besteld.

Gert-Jan, neem je de Surprise 17 mee? Ben benieuwd.

Tc01,
Laat maar even weten hoe de lucht daar is :)

Gommersheim was qua weer niet echt je-vam0-het. Druilerig op vrijdag en zaterdag, zondag was ietsje beter. De zon hebben we 30 seconden gezien, toen hij netaan waterig door de wolken scheen. Desondanks was het erg gezellig, dat dan weer wel, zeker 's avond bij de kachel in het clubgebouw.
En die resultaten...doel lag toch wel boven de nu behaalde 96%... volgende keer beter...

Hoe laat ben je er Ronald?
Hoorde dat je helaas een B95 armer bent? [edit: lees net het bbq draadje]

Gerben

ja, inderdaad een B95 armer, erg jammer want de kist vloog erg goed, maar e.e.a. breekt de boel ook weer open. Ga eens kijken wat me beter bevalt om te vliegen: de avionic of de S16 met lange romp.

Om 12uur moet ik er wel kunnen zijn. Sla ik de eerste ronde over. En zet mij graag achteraan als dat kan.

Zo, net 15 deelnemers alvast in de computer gezet. Wordt weer net zo lekker druk als vorige keer in Wijk en Aalburg :D

Wie besteld er even met spoed goed weer? Ziet er nl nog niet goed uit voor zaterdag. Gaat het altijd door bij F5B?

Ach zo heel slecht ziet het er ook nog weer niet uit voor zaterdag. Lijkt zoals in Wijk en Aalburg te zijn, met heel misschien een buitje tussendoor.

Als ik op weeronline kijk valt het inderdaad best mee.
F5B gaat altijd door, behalve als het de hele dag regent maar het ziet er inderdaad naar uit dat er maar heel weinig valt.

Dan nog een huishoudelijke mededeling.
Officieel mag je niet de korste weg rijden.
Dus je mag vanaf de Europawag-Noord de Karlogweg niet op.
Je zou via de manege Heihof moeten rijden.
Je gaat dan vanaf de rotonde op de Europaweg-Noord de Heihofweg op.
Als je de manege voorbij bent ga je rechts de Scherpenseeler Veeweg op.
Op een gegeven moment lijkt het net of je niet verder mag maar gewoon doorrijden tot de Karlogweg en daar linksaf, daar zie je de club al zitten.

sunflyers.jpg

GJ

Houdt er rekening mee dat de weersvoorspelling van Nederland van de KNMI vrijwel nooit klopt voor Zuid-Limburg. Beter naar de Belgen of Noordrijn Westfalen (Duitsland) kijken/luisteren.

Jongens, wens jullie een voorspoedige dag met goede resultaten.
Wij komen niet helpen, vliegen en smikkelen.

Hebben de dag erna verplichtingen die inspanning vragen.
Verder ben ik bezig met de rode schicht. Daar moet ook druk aan gesleuteld worden.

Eurotoer komen we wel helpen, komt de rode schicht ook mee. (nog overleg met GJVO, Gerben en Johan voor de trofee!, niet vergeten!!!)

Bas, het is ook geen echt Hamka en teckel weer.
We hebben ook op 25 mei nog een wedstrijd he, bij de Dutch Nationals op vliegbasis Valkenburg.

Voor degenen die wel komen..
Neem wat dikkere kleding mee, het zal toch wat frisser zijn dan verwacht.

GJ

Ik laat de wedstrijd voor wat hij is. Geen lekker vliegweer voor mij. Ik hoop dat ik me vergis en dat jullie je vluchten kunnen maken. Volgende keer ben ik er ook niet bij, er wordt dan ook EF-1 gevlogen waar ik bij meevlieg. 2 wedstrijden op een dag is niet te doen.

Jammer Emanuel,

Het weer valt hier 100% mee, ik zie nog net geen zonnetje maar het lijkt of het op doorbreken staat.

Grts Gert-Jan

Back