2e manche BRCC WINTER TROPHY (BWT): 22 november '09

Hallo iedereen.

Jaja, ik weet wel dat de eerste manche van de BWT nog niet eens plaats gevonden heeft en dat het dus vreemd kan zijn dat we al beginnen aankondigen over de 2e manche ... maar we krijgen dezer dagen al veel aanvragen binnen van mensen die zich in één keer willen inschrijven voor een aantal of zelfs alle manches.

Dus gewoon ter herinnering:
Om in te schrijven, stuur je een mailtje naar Jean-Paul Voumard (jpdadandson@gmail.com) met daarin de vermelding van
* je categorie (of meerdere),
* je radio-frequenties (spektrum of een 3-tal frequenties) en
* transpondernummer(s).
(Er zullen op de BWT clubtransponders te leen zijn (MRT-transponders) maar deze zijn beperkt, dus best zelf voor een transponder zorgen).

!! Mocht je de taal van Voltaire niet helemaal machtig zijn, mag je anders gerust mailen in het Nederlands naar mezelf, uw dienaar: Ludo De Greef (ludodg@gmail.com)

Momenteel zijn er voor deze manche al een 40-tal piloten ingeschreven op maximaal 90.
De piste zal geopend zijn vanaf zaterdagmorgen 10u30. Je kan dus 2 dagen komen rondhossen voor de prijs van één.

Er is ontbijt-mogelijkheid en er zal een verwarmde en verlichte ruimte voorzien zijn voor de sleutelaars.

4 qualificaties en 3 finales, telkens van 6 minuten

Dat is het zo'n beetje.

Saluutjes

JP en Ludo

Hallo iedereen,

voor deze tweede editie zullen er een paar dingetjes veranderen. Ik overloop ze even:

* We behouden 4 qualificaties en 3 finales maar de Q's zullen 5 minuten duren en de finales 6 minuten.
* We hebben nog steeds veel piloten die zich ter plekke willen inschrijven, terwijl onze online inschrijvingen al weken vooraf open zijn en daardoor verliezen we tijd. We zullen proberen om vooraf de time-table te publiceren en menen, behoudens omstandiheden, te kunnen eindigen omstreeks 18u05.
* We verloren heel veel tijd bij de eerste manche door de bedeling van leen-MRT-transponders. We gaan deze keer MRT-transponders bedelen tot 8.15u. Na dit uur kan je enkel nog gebruik maken van clubtransponders (die je dus elke keer weer dient op te halen en terug te brengen!).
* Voor piloten die zich deze keer voor het eerst deelnemen: we zullen ter plekke geen transpondernummers meer ingeven. Je dient dus vooraf via e-mail je transpondernummer door te geven naar jpdadandson@gmail.com
* Voor deze tweede editie zal de zaal opnieuw al open zijn op zaterdag. Meer specifiek van 10.00u tot 20.00u. We zullen er zelfs zorgen voor enige catering ter plekke.
* Op zondag openen we een halfuur vroeger, dus om 7.00u

Onze doelstelling is om u een maximale rijtijd te bieden voor een bescheiden prijs. We moeten enkel huur betalen voor de zondag en gaan u dan ook geen enkele euro bij aanrekenen als je graag de hele zaterdag komt rijden.
In verband met de tent buiten: we hebben nog wat extra investeringen gedaan en er zal een extra scherm opgehangen worden in de tent, zodat iedereen het verloop kan volgen en er geen excuus meer is om te laat te komen.
Rokers kunnen trouwens enkel in deze tent terecht (of gewoon buiten). Binnen in de zaal heerst er een strikt rookverbod.

Veel rijplezier.

Ludo, namens BRCC.

Hallo,

extra vraagje: Kunnen alle piloten die op 1 november ll. jonger zijn of waren dan 18 jaar, dit even melden bij JP (jpdadandson@gmail.com )of bij mij (ludodg@gmail.com)?
Er wordt voor hen een aparte jeugd-klassering opgesteld.

BWT2_timetable.png

snif :( Maar 5 minuten per kwali :( Een wedstrijddag is al zo snel voorbij....

Ja slechts 4 kwalificaties van 5m, 3 finales en nen hele zaterdag rijden voor de som van 10 euro 8-O.

Niet moeilijk dat we in een financiële crisis zitten!!!

Ah bijna vergeten, smoskes (en goei) voor 1,5 euro.
De madam zal het zonder cv moeten doen dit weekend :D.

Alleen als ze vragen met boter OF mayo, niet zeggen dat ge allebei wil want dat werd precies den topic van den dag :rolleyes:.
En toen ik zei dat ik geen jambon (esp);) er tussen wou was ik helemaal nen Alien :alien: .

Maar alle zever effe opzij:

Top organisatie en Top circuit!!!
(niet simpel maar dat is voor iedereen hetzelfde)

En buiten wat verwarring rond een stroompanne tijdens een finale (maar dat kan altijd gebeuren) heb ik mij goed geamuseerd. En denk m'n broertje ook.

Maar we zijn misschien nog nietveel gewoon :n00b:

Back