2e open GP AMCC - 28 oktober

Zondag 28 oktober 2012 organiseert de AMCC (Noord Scharwoude) de 2e Open GP.

Gereden kan worden in volgende klassen:

- Silvercan klasse (27 turns)
- Tamiya M klasse (geen hop-ups toegestaan) met standaard silvercan (kitmotor)
- Tamiya M+ plus klasse (hop-ups toegestaan m.u.v. speed gear set), motor: Carson Cup Machine (art.906052)
- Stock klasse 17.5 EZ-run motor met EZ-run regelaar (max.60A)
- 13.5 Turns Klasse
- F1 Klasse met 27 turns mabuchi of standaard silvercan ( niet rebuildable )

voor inschrijvingen en de uitgebreide regelementen zie: AMCC Noord Holland

IMG_0125.JPG

Ik heb wel zin om mee te doen maar mag ik in de M-chassis + ook met een silvercan rijden? Ik heb namelijk geen Cupmachine meer liggen en mijn M03 is iets te ver van standaard om in de normale M te rijden....

Wegens problemen met het aanpassen van onze AMCC-site zal je inschrijving niet meteen zichtbaar zijn op de site van de AMCC. Je ontvangt wel een bevestiging van de wedtrijdleider dat je staat ingeschreven. Aan dit probleem wordt momenteel aan gewerkt.

De inschrijving voor de 2e open GP sluit a.s. vrijdagavond om 24.00uur.

Ik heb me net ingeschreven,
ik ga mee rijden in de 13,5T klasse met de Sakura S zero.
Moet nog wel even een stabi setje op komen,
ik zal Michel even contacten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wegens problemen met het aanpassen van onze AMCC-site zal je inschrijving niet meteen zichtbaar zijn op de site van de AMCC. Je ontvangt wel een bevestiging van de wedtrijdleider dat je staat ingeschreven. Aan dit probleem wordt momenteel aan gewerkt.

De inschrijving voor de 2e open GP sluit a.s. vrijdagavond om 24.00uur.

Misschien een idee om in dit topic de bijgewerkte inschrijflijst neer te zetten, de huidige aantallen op de AMCC-site nodigt voor veel mensen niet echt uit om mee te doen :(

Ik ben er ook zeker weer bij in de M+! Hopelijk een beter resultaat dan vorige keer. Vet geracet maar net naast de bekers gepi... euhh... geschoten.

Als je wilt mee racen dan moet je gewoon komen, het is altijd weer een mooie race!

Deze baan wil ik wel eens van dichtbij zien ;)

Dus ga ik me inschrijven voor de wedstrijd op 28 oktober.
Effe lekker een stukje rijden met de mini en de tourwagen.

Eric en Martijn komen jullie ook?

Grt,
Michael

Het wordt lekker druk in de mini klasse, zowel M-stock als M+ gaan als een tierelier.
Dat wordt dus zeker een mooie race aanstaande zondag!

En nog een kleine mededeling: heren en dames help allen mee met op- en afbouwen aub!

Hoe laat moeten we aanwezig zijn?
Kon het zo snel even niet vinden.

We willen natuurlijk wel even helpen met opbouwen.

Grt,
Michael

Back