2e paasdag "proef" indoor meeting in Doetinchem

remco ik kom mooi weer of niet
en ik hoop ook velen op mijn meeting want zeg nu eerlijk dit zijn de laaste meetings op de week later in alphen na en het zou dus een mooie afsluiting zijn

dutchhelipilot zei:
Het is een lang weekend hoor, je kan vliegen of naar de woonboulevaar :wink:

Iedereen is die dag vrij

Wat een moeilijke keuze :? (NOT)

gr Remco

Wow ik moest wel ff nadenken ;) *ghum*.

Met 4 mensen kan er toch wel een Spirit bij ;-) Jammer alleen dat ik nog even een regelaar nodig heb.

laurens het gaat er niet om dat er wijnig of veel mensen komen dat de spirits niet vliegen indoor
het gaat om het feit dat de spirit zwaar is en dat daar door als er iets mis gaat de kans op schade aan het gebouw grooter zal zijn dan met een lichte heli zo als de esky honeybee 2 3d

Heeft geen zin, je kunt met laurens net zo goed tegen een blinde muur redeneren

Erg leuk idee. :D
Ik woon in de buurt van Doetinchem en was al een tijdje op zoek naar een "binnenveld". Ik neem mijn oude Kolibrie mee (als er geen onverwachte kink in de kabel komt...). Tot ziens.

Arold

Het is vandaag de keuze, naar de meubelwinkels :? of vliegen in de regen of vliegen in Doetinchem bij de eerste proefindoor meeting.

Laten we de directie overtuigen dat er in Doetinchem ook ruimte moet zijn voor indoor.

Het is van 12 tot 16 uur, en de kosten zijn € 5 per vlieger. Graag afrekenen bij binnenkomst (moet dit ook zo snel mogelijk afdragen aan de sporthal).

Geen buitenschoenen en max gewicht 500 gram

Stroom is aanwezig (denk wel aan eventueel een verlengsnoer).

tot straks

gr Remco

Zometeen effe mijn auto volstouwen en dan opweg naar Doetinchem. Volgens de route planner ruim 2 uur rijden dus zet de koffie maar alvast klaar. Maar goed dat je nog effe meld dat buitenschoenen niet mogen, dus mijn sportsloffen ook inladen als ik die nog ergens vind.

en weer terug uit Doetinchem. We hebben daar gezellig en leuk kunnen vliegen. Helaas wilde emkele van mijn modellen niet zoals ik dat zou willen maar dat mag de pret niet drukken. Hopenlijk hebben we een goede indruk achtergelaten en krijgen jullie die spportzaal volgend seizoen vaker.

De opkomst was 9,5 vlieger.... 1/2 zou je zeggen.... ja Marco kwam ook en die kon niet vliegen omdat hij de as van zijn nieuwe motor kapot had. En een heli had hij niet bij zich :wink: .

Ik zelf had een vrezelijke duimstoring aan het begin van de dag. Op de fc18 was de rudder wel heel erg gevoelig, en klapte de heli met een rotgang tegen de muur achter ons omdat ik de controle volledig kwijt was :oops: , maar schade was een GWS prop een een setje rotor bladen, dus heb daarna nog 3 leuke vluchten gemaakt, met 70 % atv op de rudder :D .

De sporthal is overtuigt en willen met ons praten voor het volgend seizoen. Dus we moeten de agenda's maar eens bij elkaar gaan leggen zodat wel de boel niet allemaal tegelijk plannen voor na de zomer.

Oja marcel ik heb je carbon staafje terug gevolden nou eigenlijk de meneer met de bezem :wink: .

Nee een geslaagde dag ondangs de geringe opkomst, bedankt allemaal.

En marcel wil jij je foto's even plaatsen want ik was zo als gewoonlijk mijn foto toestel weer eens vergeten :oops:

gr Remco

Staafje teruggevonden Remco ,das mooi hehe,alleen is het nu al gefixed maarja.

Was gezellig dagje,rustig met piloten dus iedereen had genoeg tijd om lekker te kunnen vliegen :D

Hier wat foto's:

afb18309.jpg

afb18310.jpg

afb18311.jpg

afb18316.jpg

afb18312.jpg

afb18313.jpg

afb18314.jpg

afb18315.jpg

Groeten,
Marcel

nou ik baalde dus verschrikelijk dat me motor as je na de crash van gisteren krom was nu wou die motor gewoon niet draaien
maar ik ben niet voor niets naar doetinchem gegaan heb nog de esky van marcel kunen over nemen.
nu nog ff de boel omsolderen naar getrokken gas en dan vliegen met dat ding en de shocky een nieuwe motor as geven.
en de piccolo een nieuwe hoofd motor en staart motor allemachtig wat veel werk nog

Marcel zei:
Staafje teruggevonden Remco ,das mooi hehe,alleen is het nu al gefixed maarja.

Was gezellig dagje,rustig met piloten dus iedereen had genoeg tijd om lekker te kunnen vliegen :D

Hier wat foto's:

afb18315.jpg

Groeten,
Marcel

:P cool :D

Remco, bedankt voor de organisatie. Een gezellige (wel een beetje ruw voor de oude kolibrie, nu is het stof er tenminste weer af) dag.
Hopenlijk volgend najaar een vervolg! Maar dan met een minder stoffige kist voor mij. :D

Arold

Back