2e wedstrijd NK2010 Odoorn

Ik heb echt genoten vandaag. Ondanks het wat wispelturige weer en het feit dat ik voor de wedstrijd mijn kist kapot gooide, heb ik toch lekker kunnen vliegen. Ik wil graag iedereen bedanken voor de leuke sfeer en de leuke wedstrijd. Ook bedankt aan degenen die mijn materiaal hebben gegeven om mijn kistje te repareren, hij vloog weer super!

Het was weer spannend. Niet alleen de uitslag, maar ook rondom het weer. Op de heenweg flink door de regen gereden en om 17:30 naar huis weer volop regen. Gelukkig was het op het veld de hele dag droog en goed te vliegen.

Spannend was het niet alleen bij de F3K waar de schrap moest bepalen wie er winnaar was, ook bij de mini's was Frans bijna verslagen door Dennis. Dennis haalde echter bij de laatste taak een penalty wat hem de das om deed voor de eindzege.

Ik wil iedereen danken voor zijn deelname. Zonder jullie geen wedstrijd.
De uitslagen staan op de site na deze 2 keer te hebben gecontroleerd.
De scorebriefjes waren erg duidelijk ingevuld!! Top. Toch heb ik de indruk dat de taken niet bij iedereen duidelijk zijn als ik de score bekijk. Enkelen laten hierdoor heel veel punten liggen. Betreffende piloten zal ik deze week mailen met een korte uitleg over deze taken.

Heb mijn spullen nog niet uitgepakt. Durf nog niet in de koffer te kijken :mrgreen:
Ik heb de kraak meerdere malen in gedachte doorgenomen. Ik had het vermoeden dat de pook het bij de worp begeven had met als gevolg een vleugel die je kan dubbelvouwen. Uiteindelijk heb ik de volgende conclusie:

Een of twee taken ervoor ving ik de kist aan de vleugel met het gevolg dat de schalen bij de voorlijst loslieten. Dit heb ik gerepareerd met CA en tape. Waarschijnlijk heb ik een klein stukje over het hoofd gezien. Bij de worp is dit stukje de oorzaak geweest dat de vleugel brak en bij inslag is de pook gekraakt. Net andersom als wat ik in eerste instantie dacht.

Dennis haalde echter bij de laatste taak een penalty wat hem de das om deed voor de eindzege.

Ben blij dat het hier officieel wordt medegedeeld, het thuis front geloofde mijn verhaal natuurlijk niet...

Ik heb het reuze naar mijn zin gehad en weer veel geleerd voor de volgende wedstrijd.

Groet Dennis

:mrgreen:
Ik wil iedereen danken voor zijn deelname. Zonder jullie geen wedstrijd.

Jij bedankt voor de o.a. de telling, zonder dat ook geen wedstrijd.

Toch heb ik de indruk dat de taken niet bij iedereen duidelijk zijn als ik de score bekijk. Enkelen laten hierdoor heel veel punten liggen. Betreffende piloten zal ik deze week mailen met een korte uitleg over deze taken.

Ja graag! Wellicht handig een beknopte uitleg "timen en schrijven" op de f3k.nl te zetten?

Wel :( voor je kist.

Ik heb een heerlijke wedstrijd gehad waarvoor mijn dank aan mijn schrijver Gerhard, de OLC en organisatie! De score kan nog wel beter, maar de lucht zat gewoon overal tegen.

Ik las dat Loet de eer van de Tantalus hoog heeft gehouden in Engeland. De Tantalus heeft dus wel degenlijk potentieel. Ik moet toch nog maar eens wat gaan fine tunen en trainen.

Ik heb nog wat foto's en filmpjes (niet al te best). Wanneer er interesse is kan ik deze wel ergens posten.

Verder zijn Peter en Alex gewoonweg onaards goed (ik begin te snappen dat Loet naar Engeland uitwijkt :mrgreen:)

Jaap

Dennis haalde echter bij de laatste taak een penalty wat hem de das om deed voor de eindzege.

Ben blij dat het hier officieel wordt medegedeeld, het thuis front geloofde mijn verhaal natuurlijk niet...

Wel nu om met Marc Marie te spreken, "Het is echt waar, geen grapje, echte waar"

Maar Dennis,

Ik wist dat het heel dicht bij elkaar zat, dacht echt dat je gewonnen had.
Had dus nog gelijk ook... totdat je tegen iemand aanvloog. (Jorn geloof ik)
Man, zonder de penalty zat er maar 15.06 punt of 0.25% tussen. Hoebedoelie dicht bij elkaar.

Frans

Huh, is er iemand tegen mij aangevlogen? Ik weet allen dat de grond voor de wedstrijd tegen mijn kistje opsprong :)

Wie het was kon ik niet echt goed zien, had nog mijn model in de lucht.
Ja was mooi l*ll*g dat er zomaar een stuk weiland overstak, zomaar in het pad van je SB.

en daar is die dan....
de groepsfoto!
groep foto F3K OLC 2010 on Twitpic

Deelnemers wederom bedankt voor weer een heerlijke wedstrijd dag.
Iedereen weer super fanatiek, maar bovenal lekker relax samen een fantastische hobby uitoefenen.

Tot volgende jaar! (of eerder :-) )

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
zo de groepsfoto nu wel zichtbaar:D

98269996.jpg

tnx zal het binnenkort eens proberen hoe het bevalt. ach mn worphoogte nu is ook nog niet eens zo super verkeerd.

Back