M mugen666 23 jun 2011 #1 hallo ik heb 2x een 6 cell 3000mah wil ik een pack van maken kan dat ik zit dan ook ben je balanceerkabel met laden moet ik 1 van maken gaat dat of ik de packs zo beter laten
hallo ik heb 2x een 6 cell 3000mah wil ik een pack van maken kan dat ik zit dan ook ben je balanceerkabel met laden moet ik 1 van maken gaat dat of ik de packs zo beter laten
ron van sommeren Forum veteraan 23 jun 2011 #2 Wil je packs/cellen in serie zetten of parallel? 'Multiple choice' bedradingsdiagrammen en rekentooltjes: The Script Asylum (toevoegen aan favorieten?) -> RC Calculations -> electrical -> LiPo pack wiring (4 tooltjes) De overige items onder electrical zijn ook errug handig voor elektro volk. Besparen je een lader en/of motor en/of accupakket Laatst bewerkt: 23 jun 2011
Wil je packs/cellen in serie zetten of parallel? 'Multiple choice' bedradingsdiagrammen en rekentooltjes: The Script Asylum (toevoegen aan favorieten?) -> RC Calculations -> electrical -> LiPo pack wiring (4 tooltjes) De overige items onder electrical zijn ook errug handig voor elektro volk. Besparen je een lader en/of motor en/of accupakket