3.2m ASK-21 van Roëdel --> aangekomen!

Bedankt prop-er!
Deze had ik ook al gevonden maar ik vroeg me af of er ook op dit forum mensen zijn die hier ervaring mee hebben.

Groetjes,

Jo

prop-er zei:

Ik heb ondertussen al contact met de vriendelijke Cees gehad!

Even een update:

Onder het mom van "één zwever de deur uit, de volgende al weer binnen", ben ik vanmorgen in Ranst mijn volgende zwever gaan afhalen. Ik ben deze tegengekomen op http://www.aeromodelisme.be en zag daar de advertentie verschijnen terwijl ik aan't surfen was. Ik heb onmiddellijk gereageerd en hem per mail gekocht. Volgens de verkoper waren er een uur nadat de advertentie verscheen al 12 kandidaatkopers.
Het betreft een Rödel ASK21 met 3.2m span. Alle servo's zitten er in (met zelfs eentje reserve) maar er is wel opknapwerk aan. Eén van de remkleppen zat vast en dat was de reden waarom dat deze zwever zo goedkoop was. Ik heb hier 10! minuten tijd ingestoken en het was al klaar. De ander klep ga ik ook nog vervangen en de hele zwever eens checken en grondig zuiver maken want nu is mijns inziens een beetje een "hoereketel".
Na verloop van tijd wil ik de vleugels ook eens opnieuw bespannen want de bespanning heeft zijn beste tijd gehad maar al met al ben ik zeer tevreden met dit koopje.
Als alles goed gaat en het weer zit een beetje mee (en één van de sleeppiloten waagt het om mij de lucht in te sleuren) moet deze volgende week de lucht in.

mag ik zo nieuwsgierig zijn aar wat je aan dit toestel hebt betaald?

Ik vind dat Rödel voor de prijs wel zeer deftig materiaal leveren als ik de fox thuis bekijk! echt wel tevreden over.

Back