3.5 cc motoren

• Topicstarter Topicstarter bciere
  • Startdatum Startdatum
B

bciere

Guest
Ik rij momenteel met RB motoren, C9 JP getuned en de nieuwe C11.
Echter wil ik eens kijken of de DS4 of de Picco EDO4 wat is. Weinig verschil volgens mij :)

Echter zie ik van beide motoren 20 verschillende types! wat is nou de goeie snelle en wat niet? weet het ff niet :)

Verschillende? Je bedoelt merken zoals Mega, Xceed, IDM etc ?

De Mega/Xceed DS4 is identiek aan de EVO4, de Edo is de "getunde" versie, timingen kan ik niets over zeggen maar Picco schijnt geen verschil te maken tussen de merken onderling. er zijn in de handel wel div. getunde modellen te vinden, zo is er ook een Italiaans bedrijfje die zijn eigen timingen erin zet, ik weet het merk niet meer maar ze hebben ook een eigen kop in een lichtblauwe kleur.

En wat betreft de prestaties tov. je RB's denk ik dat het voor jou niet veel uitmaakt dan alleen de aanschafsprijs, de Picco is wat goedkoper.

Dan moet je goed kijken....

OFR = offroad
RACE = onroad
Powerbag = motor met uitlaat en bocht
EM = Eduardo Modified
ZX12 = 2.1cc
ZX21 = 3.5cc
DSIII = is de voorganger van de DS4

Als je dit weet dan is het denk ik ineens een stuk duidelijker wat ze aanbieden en wordt de selectie een stuk kleiner.

De Torque is de opvolger van de EVO4/DS4, ik weet niet wat er allemaal veranderd is volgens de website een kleiner volume in het ondercarter maar er kunnen meer dingen veranderd zijn.

Weet iemand anders dit misschien?:) heb een leuke rucphen motor nodig voor NK4
Wie levert in nederland picco motoren voor fatsoenlijke prijzen?:)

Off-Topic: Roelof, kan jij in gouda een bus van een cilinder knijpen voor me? begreep dat jij dat kon. In groningen nieuwe c11 kapot gemaakt :(

Op marktplaats staat niks boeiends hoor, bedoel gewoon bedrijven in nederland of belgie(geen btw :) )

Tjibbe had er een aantal voor de verkoop en staat meestal op Marktplaats, nu dus even niet. Moet je hem nog maar even aanspreken.

Back