3,7 V motortje (borstel) waarowaar?

Wie weet waar ik een goede borstel-motortje kan kopen voor een microvliegertje die als een speer op 3,7V loopt? Bij Hobbyking zie ik wel wat, maar ik zoek iets in Nederland...

Waarom nog een borstel motortje?

Als je borstelloos pakt is de power/gewicht verhouding een heel stuk beter!

Groeten

Waarom nog een borstel motortje?

Als je borstelloos pakt is de power/gewicht verhouding een heel stuk beter!

Groeten

Ja klopt, maar ik heb een micro RX uit een helicoptertje met ingebouwde servo's en (borstel) regelaar. Weegt haast niks, klein motortje erbij en klaar is Kees.

Ja klopt, maar ik heb een micro RX uit een helicoptertje met ingebouwde servo's en (borstel) regelaar. Weegt haast niks, klein motortje erbij en klaar is Kees.

Kun je het motortje uit die heli dan niet gebruiken? Weet je meteen zeker dat hij niet teveel stroom vraagt.

Kun je het motortje uit die heli dan niet gebruiken? Weet je meteen zeker dat hij niet teveel stroom vraagt.

Nee die is helaas kapot. Hoi Indoorvlieger, jij hier? De RX is van een Solo pro 2, een hele bekende van jou... Wil er een leuk mini-mini vliegertje mee maken.

Als je de motoren van een walkera 4#3 neemt zijn ze voor 1s lipo..
De hoofd motor is natuurlijk sterker dan de staart motor die wel heel klein is.

Nu dus de vraag, hoe groot moet die zijn...

De Walkera onderdelen zijn bij veel webshops in nl te koop..

Benno

Nee die is helaas kapot. Hoi Indoorvlieger, jij hier? De RX is van een Solo pro 2, een hele bekende van jou... Wil er een leuk mini-mini vliegertje mee maken.

Ja, sinds dat ik naast de Solo Pro's ook een Hobbyzone Champ heb, kijk ik hier ook wel eens mee.

Neem je toch een losse Solo Pro motor? Op RCgroups worden die ook gebruikt als goedkope en zelfs beter presterende vervanger voor motoren in de Ultra Micro planes, zoals de Mustang en de gewone Sukhoi, dus niet de XP.

Als je de motoren van een walkera 4#3 neemt zijn ze voor 1s lipo..
De hoofd motor is natuurlijk sterker dan de staart motor die wel heel klein is.

Nu dus de vraag, hoe groot moet die zijn...

De Walkera onderdelen zijn bij veel webshops in nl te koop..

Benno

Staan de motoren van de 4#3 niet bekend om snel uitvallen?

Back