3. ektromeeting in Venray van de Pioniers op 5 aug 2007

• Topicstarter Topicstarter Rodebaron51
  • Startdatum Startdatum
R

Rodebaron51

Guest
Zo, de Venray E meeting zit er weer op voor dit jaar!

Een geslaagd evenement met 27 piloten aan de start...nEr was echt van alles te zien!

Foto's zullen asap op www.pioniers-venray.nl komen te staan.

Allen dank voor het komen!

Alleen jammer dat Batmann ons verkeerd begrepemn had en in Nijmegen voor een lege deur stond.... duhhhh

Pascal

P.S. Als er anderen met leuke foto's zijn.... please post!

Ondanks de harde wind die ervoor zorgde dat ik zelf niet kon vliegen vond ik de dag zeer geslaagd ! Genoeg te zien en de soep + hamburger smaakten prima. Graag tot een volgende keer !

Yep net terug 11.15 uur.
Wat duurt een dag dan lang.
Maar ja wie was er het laatst weg, ikke, o nee Emiel 3 tellen later.

Bedankt voor de gezellige dag en tot volgend jaar!!!!!!

Han.
Ps Niek wel leren zweven hoor anders koop je een playboy!!!!

Ook ik vond het weer een zeer geslaagde dag net als vorig jaar. Veel bekenden ontmoet en bijgepraat. Natuurlijk ook nog gevlogen, wel met de inmiddels bejaarde Biene, voor mijn ornithopters stond er helaas teveel wind, maar volgend jaar is het vast windstil...............
Nog met Han getest wie langer boven kon blijven, ik met de Biene met 2S2P 2800 lipo en Han met de Playboy met?
Han's Playboy vliegt langer dus 8O 8O 8O

Jammer dat BattMann blijkbaar in de war was en naar Nijmegen was gereden, mijn boodschappenlijstje blijft helaas staan :cry:

Pioniers Venray, bedankt voor de gastvrijheid, ook de catering mensen met hun lekkere drankjes en hamburgers voor schappelijke prijzen :!: , wat mij betreft tot volgend jaar.

Dus Jij bent deze Frank.
Dat wist ik niet :lol:

Ps playboy heeft 2 X 3lipo 3200.
Die aan het eind ook leeg waren.

Han.

Han, dat wist je niet?
Nou breekt mien klomp (ik kom oorspronkelijk uut Kampen) maar ik woon nu alweer 32 jaar in Nijmegen, tja wat VLIEGT de tijd...................... We hadden het nog over vliegen op de Renderklippen bij Heerde.

2 X 3lipo 3200, dus 3S2P 3200 (2 stuks pakketten parallel van 3 cellen 3200mAh lipo in serie, bedoel je? Ja, dan heb je toch wel wat meer capaciteit aan boord dan wat ik in de Biene heb :wink:

Wie van de heli deelnemers van gisteren gaan ook naar de heli meeting op 26augustus, ook bij de Pioniers ?
Emile ? De andere E550 piloot ? En ik zag een T-rex 600 staan ?

Heb de Lapidar even geinspecteerd.
En wat zie ik.
1 accu pakket was door midden.
Hierdoor is de ander wel heel snel leeg.

Groeten Han.

De Meeting was een geslaagde dag.. :wink:
Het weer was ook heerlijk, beetje veel wind maar dat mocht de pret niet drukken :wink:
Vanavond zal ik de foto's even uitzoeken ( heb er 700 gemaakt :lol: ) en die komen natuurlijk op onze website te staan.

De volgende Meeting is de Heli-Meeting, dus daar ga ik me nu op voorbereiden 8)
Flyer Heli-Meeting

Frank 8)
MMVC De Pioniers Venray
26 Augustus Heli-Meeting

Heeft en iemand een foto gemaakt, dat de lapidar uit de mais komt.
Lijkt mij wel leuk.
En ook voor zijn dagboek.

Groeten Han.

Jep, het was een mooie vliegdag.
En we hebben veel kunnen buurten.

Alles was goed geregeld. Hartelijk bedankt voor de gastvrijheid MMVC De Pioniers...

Nee Ron!!!!!
Begrijp het even goed!
Ik ken Frank al Jaren Ver voor dat er internet was.
Komen elkaar altijd wel 1 keer perjaar ergens tegen.
Maar wist niet dat FBK Frank was die ik ken!!!!!!

Snapje het nog.
Wij wel.

En ja als deelnemer hadden we wel een naambordje(lees stikker)!!!!
Met freqentie en pilootnummer.!!!!!
Was allemaal toppie geregeld door Emiel!!!!!!

Han.

@666yeti666;

Ja, er was een Trex600cf.... alleen heeft ie niet gevlogen... ben nog een beetje een beginner op heligebied...

Vliegtuigjes kan ik al een beetje vliegen, maar heli is nog niet meeting waardig.... komt nog!

Pascal

Ook ik wil natuurlijk iedereen bedanken die heeft meegeholpen aan het succes van onze 3e E-Meeting! :P

Het was geen schaalmeeting, geen jetmeeting, geen hotlinermeeting, geen slowflymeeting het was een alles-in-één e-meeting.
Kortom er stond ECHT een MIX van alles op Elektrogebied op ons veld.
Tja, ... en Han spande weer de kroon door als laatste naar huis te gaan.

HELAAS stond er windkracht 4 en nagenoeg dwarswind, maargoed op een enkeling na is iedereen zonder kleerscheuren weer naar huis gegaan.

We hadden dit jaar overigens voor de eerste keer zenderbewaking en uit de reakties blijkt dat het iedereen toch wel een "veilig" gevoel gaf. Harold en ik vonden het zelfs nog leuk om te doen, aangezien je iedereen dan toch wat beter leerde kennen (ook al is het maar de naam).
Het is verder ook wel leuk dat we naambordjes (labels) op de piloten hebben geplakt. Je kon iedereen zonder aarzelen direct bij de voornaam aanspreken (bekend / onbekend). Ik hoop dat iedereen de PilotenBatch zonder kleerscheuren heeft kunnen verwijderen. :lol:

666yeti666 zei:
Wie van de heli deelnemers van gisteren gaan ook naar de heli meeting op 26augustus, ook bij de Pioniers ?
Emile ? De andere E550 piloot ? En ik zag een T-rex 600 staan ?
De helimeeting is inderdaad ook weer bij de Pioniers.
Emile & Harold (E550) : Ja
Pascal (Trex600) : Als ie Meetingwaardig is : ja, wat Pascal daar ook mee bedoelen mag? :lol:

Groetjes en tot de volgende meeting!
Emile 8)

Tja Emiel.

Wie kwam er aan het eind met een jetje aan.
Juist ja Emiel!!!!!! en toen werd het later en later en later :!: :!:
Dus 11.15 uur thuis.

En lapidar heeft weer frisse accupakketjes.
En was dus niet de regelaar die het warm had.

Bedankt ik hem me wel vermaakt.

Han.

Back