3. ektromeeting in Venray van de Pioniers op 5 aug 2007

• Topicstarter Topicstarter Rodebaron51
  • Startdatum Startdatum
Ha Emile,

Meetingwaardig.... tja, nu kan ik een beetje hoveren etc... dat is niet echt "meetingwaardig".... ik wil wel een beetje kunnen vliegen als ik met dat (erg leuke) ding "extern" vlieg...

Maar ik oefen hard voor bij mij op het grasveld!!!

Dagelijks 2 vluchten hehe

Pascal

Rodebaron51 zei:
Ha Emile,

Meetingwaardig.... tja, nu kan ik een beetje hoveren etc... dat is niet echt "meetingwaardig".... ik wil wel een beetje kunnen vliegen als ik met dat (erg leuke) ding "extern" vlieg...

Maar ik oefen hard voor bij mij op het grasveld!!!

Dagelijks 2 vluchten hehe

Pascal
Ik kan pas voorzichtig achtjes maken met de robbe spirit 8 , maar dat geeft toch niet, zo is iedereen begonnen. Ben wel benieuwd hoe een trex 600 in "het echie" vliegt.
Maar er gaan gelukkig dus wel meerdere elektro heli's komen, anders sta je namelijk als enige "elektro-nicht" in de rookwalmen ......

Alexzzz zei:
666yeti666 zei:
anders sta je namelijk als enige "elektro-nicht" in de rookwalmen ......

Elektronicht? :lol: Dan liever een benzine- l u l 8) :D grapje

Grt.

Ja, die term valt regelmatig op onze club voor mensen die geen brandstof vliegen, vond ik wel grappig gevonden.

Maar zeg eens eerlijk ; vind jij het ook niet een verademing als je zonder vieze handen weer huiskomt (ik zag namelijk dat je ook elektro vliegt)

666yeti666 zei:
Maar zeg eens eerlijk ; vind jij het ook niet een verademing als je zonder vieze handen weer huiskomt (ik zag namelijk dat je ook elektro vliegt)

Ja hoor, zat je maar wat te plagen :lol: Ik vlieg zo min mogelijk methanol tegenwoordig om die reden, electro is uiteraard het schoonste, met benzine vind ik na een hele dag vliegen hooguit 3 kleine druppeltje verbrande olie op de romp, daar doe ik het ook wel voor :)

Maar goed, nu maar weer ontopic...

Grt.

Een paar foto's van de meeting zijn te vinden op http://www.airtoimedia.nl/venray2007/
venray2007.jpg

Mooie foto's,
bedankt Toine,

@Han

Het was me zondag niet eens opgevallen, maar waarvoor dient eigenlijk die fietspomp bij de Lapidar? Hij vliegt toch electrisch en volgens mij heeft ie ook geen luchtbanden :?:

Ha die Frank.

Die fietspomp was voor de beech.
Om een beetje lucht tekrijgen om de wielen en luikjes uit tekunnen doen.
Maar sinds vanavond overbodig. :lol: :lol:
Zie mijn beech draadje. :!:

Mooie foto's Toine!!!!!!!!!! :lol: :!:

Groeten Han.

Hoi Han,

Ik snap het niet helemaal, maar blijkbaar heb je die fietspomp dus nodig voor je nieuwe kist die zondag nog niet vliegklaar was?
En wat doet die luchtdruk dan die je met de fietspomp opblaast?

Ha Toine,

Mooie foto's... geeft sfeer vd meeting goed weer!

Op naar meeting nr 4!

Laten we Venray dan maar als "vervanger" van Nijmegen aandragen.... of vloek ik nu in de kerk?

Pascal

Back