3 leuke programma's voor android

Ja daar had ik ook al eens naar gekeken, best leuk om eens een keer te proberen maar mischien nog maar een jaartje wachten tot ik weer een nieuwe telefoon heb.:D

Picasim is trouwens ook wel leuk voor op je android telefoon, weet niet of het ook realistisch is maar verslavend is het iig wel.

Ja daar had ik ook al eens naar gekeken, best leuk om eens een keer te proberen maar mischien nog maar een jaartje wachten tot ik weer een nieuwe telefoon heb.:D

Picasim is trouwens ook wel leuk voor op je android telefoon, weet niet of het ook realistisch is maar verslavend is het iig wel.

ik heb zelf ''PPGpS'' op mijn HTC Desire HD ..en toch onder een van mijn Flexen gehangen .(met meerder elastieken hahaha) en ja echt gaaf hoogte was 105 meter max en speed ..niet lachen.....40 kmh :D en max 1,7G .maarja die dingen zijn ook niet gemaakt voor snelheid ..en je kunt nog meer aflezen wat hij gedaan heeft ..wat wel erg leuk is , hoe hij heeft gevlogen via google maps ..en moet eerlijk zeggen ..het is wel een zootje hoe zo een ding vliegt ..dat heb je zelf helemaal niet in de gaten op de grond :p

Back