3-nov Indoor Zeeland

Discussie in 'Foto-Album' gestart door Joost, 3 nov 2002.

  1. Joost

    Joost

    Lid geworden:
    20 aug 2002
    Berichten:
    3.272
    Locatie:
    Veldhoven
    nou, vandaag was het indoor vliegen in Heinkenszand :)
    ik, die nog nooit indoor had gevlogen, ging daar zonder te weten wat mij te wachten stond heen.

    nadat mijn Lite Flyer door Arjen ingevlogen was (nog bedankt) en er m.h.v. Theo (ook nog bedankt) m.b.v. een touwtje wat meer V-stelling in de vleugels was verkregen, ging ik het zelf dan eens proberen.

    na wat tips van Arjen opgestegen en mijn eerste rondje gevlogen :)
    dit ging een paar rondjes goed, en ik lande weer...
    weer wat tips, en nog een keer. na een paar rondjes had ik nie helemaal door dat ik het einde van de hal naderde, en vloog ik tegen de overstaande muur :? -ยป romp doormidden.
    na wat gekloot met mijn lijm kwam Theo daar met zijn super middel aan. binnen 10 sec zaten de 2 delen weer aan elkaar, en kon ik weer vliegen :p

    helaas vlogen er op mijn kanaal nog 2 mensen, dus kon ik niet vliegen wanneer wou, maar dit viel in de praktijk nog wel mee.

    zo'n 5 accu's leeggevlogen en 1 kist uit de lucht gehaald :twisted: :
    er waren 4 vliegtuigen in de lucht, de Ennu van Niek, een ander kistje van iemand anders, een licht depron ding van iemand anders, en mijn LF.
    dat lichte depron ding vloog met zijn vleugel door mijn prop, waardoor hij naar benede dwarrelde, gevolgd door zijn 3 delen vleugel :twisted:. omdat de klappen, en het ge 'aaah' van het publiek nogal aandacht trok, werd de 3e piloot ook afgeleid en vloog (schijnbaar) recht de tribune in, wat ik alleen heb eravaren door een *BONG* :lol: gevolgd door veel gelach.
    waarna Niek zijn Ennu neerzette, en triomfantelijk zijn armen in de lucht stak :eek:, zag er wel leuk uit 8)

    verdere hoogtepunten:
    het gele ding van Arjen, dat geen vaartregelaar had, en dus hard door de zaal een vloog. en toen hij de landing in wou zetten, sprong de tribune er op eens voor! 8O *DONG*

    verder werd er nog een holiday gevlogen (alleen dezelfde rondjes..., viel dus weinig aan te zien)

    kortom: ik vond het een leuke dag, heb veel gelachen, en wil dit weer doen! :p (mijn pa balen dat hij er niet bij was :roll: , volgende keer beter :wink: )

    owja, dit staat in het foto boek, dus hier horen eigenlijk wel foto's in... Niek??
     
  2. Joost

    Joost

    Lid geworden:
    20 aug 2002
    Berichten:
    3.272
    Locatie:
    Veldhoven
    ja, het viel mij op zich erg mee... in het begin ff wennen, maar dat lijkt mij logisch :wink:
    en op het laatst, ging het al vloeiender, en was het wat relaxter 8)

    mijn broertjes, die eigenlijk eerder weg zouden gaan, vonden het ook leuk, en zijn dus de hele tijd gebleven.
    nog bedankt voor de lift!
     
  3. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    Foto's komen er aan, in de middagpauze.

    Ik was mij al aan het afvragen waar de tegenoverliggende muur ongeveer stond, toen jij nog geen paar seconden later er tegenaan vloog, ah, daar ongeveer dus. Nog wel bedankt!

    Heb je nog meegekregen dat met het gebeuren van die megacrash jullie neerstorten, Ton direct daarna door mijn stabilo heen jaste, daarna (vlak) naast mij tegen te tribune te pletter vloog, en ik nog rondjes aan het maken was met een half flapperend stabilo erachteraan? Kwam ik pas na de landing achter...
    Volgens mij had ik even daarvoor jullie geraakt? Of raakten jullie elkaar?

    Was eerst best wel een rotdag voor me.
    Propellornaaaf dolgedraaid, draad accupack los, touwtjes aansturing gebroken, tandwiel tanden gepoetst, stuurstangetje gebroken. Was toch met 3 vliegklare modellen de zaal ingelopen. :!:
    2 uur meer aan het lijmen dan aan het te vliegen :x

    Toen wat rondvliegen en voorzichtig wat stunts geprobeerd, wou niet, vreemde maten zaal, weer boem ho.

    met Arjen ging (bijna) alles van leien dakje...
    Schoon genoeg van, dan maar met de botte bijl vliegen, vol gas en jassen met die handel! Ondanks bijna vast te vliegen in div spelonken van de zaal , gaat alles goed en gaaf, mooie loopings en rollen ed en alles blijft heel?!?
    Hee, wat is die zenderkast opeens nat...
    voortaan dus gewoon grof gaan vliegen ipv voorzichting en netjes. :twisted:
     
  4. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    De zaal
    (foto vanuit een tegenoverliggende hoek)
    [​IMG]

    De pits
    (Theo C met alweer een ander kleur petje?!)
    [​IMG]

    Een groepje op leeftijd zijnde heren, netjes aan het wachten op hun beurt
    [​IMG]

    Ton met zijn zeer succes volle "bloemetjes behang"
    [​IMG]

    Na crash alleen maar accu los, hij zou zelfs zo (met bungelende accu) door hebben kunnen vliegen..
    [​IMG]

    Tot nu toe altijd annoniem gebleven, dit is dus joosty
    [​IMG]

    Het lichtste en langzaamste model, de micromag rogalllo.
    45 gr, vloog met slenter snelheid. Single stick gas en richting,
    iedereen kon dit vliegen, welke mode je ook normaal vliegt.
    [​IMG]

    Rustig vliegen met 1 handje los
    [​IMG]

    Lijkt op vliegtuig, gedroeg zich als auto...
    Ondanks aardige snelheid verder geen verdere verheffende eigenschappen gebleken..
    [​IMG]
     
  5. Joost

    Joost

    Lid geworden:
    20 aug 2002
    Berichten:
    3.272
    Locatie:
    Veldhoven
    ik hoorde wel dat Ton te pletter vloog in de tribune (Zag het niet :(), was te druk bezig bij het kijken naar de door mij afgevlogen stukken vleugel van :?: (het was zijn schuld hoor :roll: )
    bij mij zat alleen de prop los :eek:


    sta ook weer lekker vaag op de foto :roll:
     
  6. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

    Ik heb nog een hele verzameling van die petjes en allemaal andere kleuren. Eigenlijk verzamel ik die dingen en regelmatig wissel ik dan van pet. Nu eens kijken welke ik komende Zondag in Alphen ga meenemen.
     
  7. Guest

    Guest Guest

    Zwart-wit met grote nep-oren??? :worship:
     
  8. Joost

    Joost

    Lid geworden:
    20 aug 2002
    Berichten:
    3.272
    Locatie:
    Veldhoven
    weet iemand toevallig met wat voor accu+motor die holiday in die zaal vloog?
     
  9. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

    Moet ik eens effe in mijn verzameling zoeken. Mischien dat ik die ook nog ergens heb liggen.
     
  10. Theo Coenen

    Theo Coenen Guest

    Kleine borstelloze motor. Ik geloof een Astro 10. Accu weet ik niet.
     
  11. Joost

    Joost

    Lid geworden:
    20 aug 2002
    Berichten:
    3.272
    Locatie:
    Veldhoven
    nog meer indoor zeeland foto's
    http://clubnet.zeelandnet.nl/mvcdelta/indoor_meeting.htm
    de pist uh pits

    Theo (met pet), Arjen gehurkt, en ik helemaal rechts..
    maar waar is Niek?
    [​IMG]


    [​IMG]
    Daar dus, met zijn bestuurbare vlieger

    [​IMG]
    Schaalmodel Antoinette

    [​IMG]
    modellen van... Jan pie?
    die EDF heeft 2 vluchten gemaakt, elke keer rechtdoor, en dan aan de overkant net voor de muur weer landen :roll: (wat een lang laadsnoer :roll: )


    foto's zijn een beetje groot :oops:
     
  12. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    :?: Wordt ik al zo kaal op mijn koppie? :!:
     
  13. Bruno van Hoek

    Bruno van Hoek Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 aug 2002
    Berichten:
    10.743
    Locatie:
    Almere, MVA (ex-Daedalus Amsterdam)/ PH-SAM/F23D
    Waar maak je je druk over? :wink:
     
  14. Joost

    Joost

    Lid geworden:
    20 aug 2002
    Berichten:
    3.272
    Locatie:
    Veldhoven

Deel Deze Pagina