30 sept. as. NK Lelystad

Hoop idd ook dat het daadwerkelijk droog blijft !! Niks ten nadele van de andere circuits, maar ik vind het echt een van de gaafste banen om te rijden !!

Ik moet zeggen dat ik het zeker wel eens ben met Rob. Ontzettend gaaf circuit, wel hele hoge cerb's, maar die maken het ook wel weer spannend. Het circuit heeft alles, het is groot, heeft korte bochten, lange snelle bochten. Erg gaaf!

Groet Robert

@Rob en natuurlijk alle NK rijders.....
Ik weet niet of je een standaard lijst hebt van de NK rijders in beide klasses die je kan opsturen naar de club?
Dit ivm een voorlopig wedstrijd indeling?
Het is makkelijker om iemand te verwijderen dan er tussen te plaatsen.
Of een optie om je alsnog aan te melden via de site van MRM??
Scheelt een hoop tijd voor de wedstrijdleiding.

mvg Roy

@Rob en natuurlijk alle NK rijders.....
Ik weet niet of je een standaard lijst hebt van de NK rijders in beide klasses die je kan opsturen naar de club?
Dit ivm een voorlopig wedstrijd indeling?
Het is makkelijker om iemand te verwijderen dan er tussen te plaatsen.
Of een optie om je alsnog aan te melden via de site van MRM??
Scheelt een hoop tijd voor de wedstrijdleiding.

mvg Roy

Staat al in de mail-inbox van de club ;) !

Voor diegene die het nog niet wisten of vergeten waren:

De FDR voor de TW Stock klasse is 4.0 !! (hoger mag, lager niet).

En voor diegene die nog Sorex banden nodig hebben as. weekend... Mail me even of stuur me even een berichtje !!

hi allemaal,

Ik was zo juist mijn auto aan het prepareren voor aankomende zondag en had mijn regelaar aan gesloten alleen hij zei doe het zelf maar :( oorzaak is nog steeds onbekend .
nu is mijn enige probleem dat ik geen regelaar voor aankomende zondag heb.
is er iemand die mij zou kunnen helpen door een regelaar voor mij mee te kunnen nemen?
zou die gene dan een pm naar me kunnen sturen.

groetjes,

Matthijs van Son

Hey Matthijs !

Gewoon gezellig komen hoor !! Er zijn genoeg mensen die een extra regelaar wel even kunnen/willen uitlenen voor een dagje ;) ! Waaronder ik zelf ! Komt goed !

Kunnen bezoekers die zondag komen kijken en geïnteresseerd zijn om wellicht een start te maken met deze mooie hobby een praatje met de rijders maken en in de pit een kijkje nemen of worden die verzocht tijdens zo'n evenement buiten de hekken te blijven?

Groet
Jeroen

Kunnen bezoekers die zondag komen kijken en geïnteresseerd zijn om wellicht een start te maken met deze mooie hobby een praatje met de rijders maken en in de pit een kijkje nemen of worden die verzocht tijdens zo'n evenement buiten de hekken te blijven?

Groet
Jeroen

Kom gezellig langs zou ik zeggen !! Je wordt echt niet bij de poort tegengehouden. In tegendeel ;) !

Back