Ik wil mijn jetje met Mega 16/15/3 uitrusten met kokam cellen maar kunnen ze kontinu 30A aan? en ik vlieg nu met 12 cellen CP1700 dus 14.4 volt dan kom ik aan 3 tekort en 4 is teveel of zakken ze veel in?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Emile zei:Of een andere motor kopen, Lehnertje of zo
Bert zei:Wedden dat ie er dan aan de andere kant van het transformatorhuisje weer uitkomt!
Maar het is helemaal niet de bedoeling om helemaal door een Transformatorhuisje (muur, stuk ijzer en nog een muur) heen te kunnen vliegen. Het enige waar ik doorheen wens te vliegen is lucht. :lol:Bert zei:Wedden dat ie er dan aan de andere kant van het transformatorhuisje weer uitkomt! (Liever niet proberen hoor!)
Het is toch ook niet netjes om voorbij gescheurd te worden door een Pyranha met een afwijkende (niet MEGA) motorisering ... haha :evil:Bert zei:640 6p kan maar 24 Amp continue aan en is dus te weinig. 1200 6p kan wel 36 Amp aan maar in 4s6p weegt het bijna zo zwaar als een NiCad pack. Bovendien is het niet netjes tegenover de medefreqeuntie gebruikers om een Piranha met 7200 mAh de lucht in te schieten
:?:Kinetische energie is kwadratisch afhankelijk van snelheid en slechts linear van massa.
Je bedoeld natuurlijk ´grote zwevers´ :wink:Echte zwevers