350 Foto's van bouw Corsair 1/8 Top Flite

Prachtig zeg, ik was gelijk weer een paar uur van de straat.
Ik zelf, zou zo'n schoonheid de lucht niet in durven sturen, maar ja, op de kast laten staan is ook geen optie.
Succes!

Mvg Pascal.

YOOO, ff net al je 350 foto's zitten bekijken, en ik moet je toegeven, hele dikke complimenten man. Zo iets mooi's bouwen ontzettend gaaf!!!.
Zeer strak allemaal, ik ben ook benieuwd naar de maiden, moet je zeker filmen he. Ik zelf ben ook helemaal gek van de Corsair, heb zelf een schuim dingetje, maar zoiets mooi's van hout is zeker gaver.

Succes met vliegen!!

gr ray uit nijmegen

Thijs,

Prachtig project!! Erg mooi geworden.., veel liefde in.
Heb zelf een 1430mm F4U EPO kit liggen. Gaat binnenkort in de steigers..

Vraagje; op jouw foto's is een bok te zien, de houten schraag waar de Corsair op ligt, is dit zelfbouw of ergens kunnen kopen?

Lees graag van je.

Groet,
Doc

Is te koop bij Hobby Inn.

Mvg, Thijs

Thijs,

Prachtig project!! Erg mooi geworden.., veel liefde in.
Heb zelf een 1430mm F4U EPO kit liggen. Gaat binnenkort in de steigers..

Vraagje; op jouw foto's is een bok te zien, de houten schraag waar de Corsair op ligt, is dit zelfbouw of ergens kunnen kopen?

Lees graag van je.

Groet,
Doc

ben net begonne met de foto reprtage te bekijken man man man mooi werk hoor .heb wel ff ander vraagje welke grote is dit model ben namelijk op zoek naar een bouwtekening en zo wil hem zelf van scratch proberen te bouwen of wat ben je van plan met je tekening

Gr Ger

Hoi Ger,

Sorry deze zou ik wel willen houden.

Mvg, Thijs

ben net begonne met de foto reprtage te bekijken man man man mooi werk hoor .heb wel ff ander vraagje welke grote is dit model ben namelijk op zoek naar een bouwtekening en zo wil hem zelf van scratch proberen te bouwen of wat ben je van plan met je tekening

Gr Ger

Ger, met kopieën van de tekening ga je niets bereiken, er staan geen losse onderdelen op afgebeeld.

hoi Danny

heb je een beter idee voor mij dan ik heb er geen haast mee hoor moet en wil toch eerst kijken of ik mijn DC-2 de Uiver kan gaan bouwen maar voordat dat gaat gebeuren moet ik nog wachten op de tekeningen

Mzvg Ger

Er zijn dan eigenlijk maar 2 opties: óf de bouwdoos van top-flite kopen, óf een andere tekening zoeken die wel geschikt is voor scratchbuilding, dus waar wel elk onderdeel los op staat.

klopt het of heb ik gelijk dat die Corsair ook met opklapbare vleugels bestaat of heb ik het dan verkeert ik dacht namelijk iets gezien te hebben

Back