3D College indoor event is terug op 11 februari 2007

Hallo,

het is nog een eindje af ... maar we zijn reeds begonnen met de organisatie, ...
dus stillaan komt er dus ook meer info op de 3D college website(www.3Dcollege.be), de info in het nederlands kan u vinden op deze pagina
info

Even voor de mensen die onze event nog niet kennen:

De 3D College indoor event is een jaarlijkse nationale en internationale wedstrijd met Belgische en buitenlandse piloten: zoals Axel Libert, Benoit Dierickx, Donatas! en 3Dcollege.be pilots, Bert Delaere, Jens Van Dorpe, Geoffrey Michiels en Maarten de Moor) Non stop animatie, wedstrijd en freestyle een gegarandeerd spektakel, met tal van mooie prijzen!! We willen er vooral op drukken dat iedereen welkom is !!
Daarom hebben wij ook de fun categorie met onder andere een pylon race.

Voor het moment zijn de te vliegen programma's en het algemeen regelement online.

De categorieën zijn dezelfde als vorig jaar:

- inter (klasse A)
- sport (klasse B)
- Fun (binnenkort meer info)

De locatie is dezelfde als vorig jaar; de sporthal Faluintje te Moorsel.

Adres:
Zaal Faluintje Beugemstraat 24 9310 Moorsel (Aalst)

Inschrijvingen zullen binnenkort ook te vinden zijn op de 3DC website!

Dit is het voor nu meer info volgt!

MVG

Jens Van Dorpe
3D College Team

hi

vanaf nu kan je inschrijven voor de 3D College Indoor event!
Ik laat nog iets weten waneer de inschrijvingen bijna aflopen...
Meer info
Inschrijven kan opdiezelfde pagina of rechstreeks hier.

Het zal beslist weer een niet te missen event worden net als vorig jaar.

Groeten het 3DCollege.be & Docinsane.com Team

Ingeschreven als deelnemer Sport klasse...
...Wie volgt? (Han, Job, Marcel, Jeroen, Rick...)

Zo, ik heb mezelf ook zojuist ingeschreven voor sport en freestyle.

Wie volgt er verder?? We moeten Nederland wel goed vertegenwoordigen aangezien de heren van der Vecht helaas verhinderd zijn.

Jup :-) we verwachten nog meer mensen van Nederland 8)

tot nu toe zijn er 11 inschrijvingen we verwachten er ongeveer 40 ... de meeste schrijven maar vanaf eind jan. begin februari in...

volgende week ga ik een mailtje doosturen naar iedereen die er vorig jaar was (39 deelnemers)

Leuk dat jullie er alvast bijzijn!

en euh de heren van der Vecht helaas verhinderd zijn????

Heb ik iets gemist?

hmm de kans zit erin dat Benoit dan ook zijn kat zal sturen!
De kans aan anderen om de titel te nemen!

nogtans zijn er 2 kwalificatie rondes zoals ik las op RCgroups " or in Poing (near Munich) on 24.- 25.02.2007."

Donatas zal op onze indoor event aanwezig zijn en de voorrondes in Poing meedoen normaal... mss doet Benoit dit ook?

...Als Marcel en Job zich ook nog even inschrijven, dan zijn we met 6 Ollanders in den Sportklasse! ;-)

Even een vraagje nog,ik neem aan dat de "freestyle" ook Aeromusical is???
Raar dat er bij Freestyle op de site figuren genoemd worden.
En die tijd van 2:30,is het zo als je 2 minuten vliegt dat je dan minpunten krijgt?

Groeten,
Marcel

Nou jongens, kom maar op met dat verslag met veeeeeeeeeel foto's :lol: (en video's)

Grt.

Sorry marcel dat ik niet meer kon reageren... de tijd was dus 2 min en dat stond nog niet in die pdf :s wel op de pagina van de indoor event... (sorry daarvoor)

De event is netjes verlopen ik denk dat we tevreden kunnen zijn... goede piloten en mooie spanning in de inter klasse en freestyle!

Na de wedstrijd heb ik een vluchtje de kans gehad donatas zijn futurion F3P te vliegen en ik moet zeggen dat dit mij goed beviel, het is raar om er de eerste keer mee te vliegen... het toestel heeft geen enkele rudder nodig bv in meskant en dat moet even wennen ook moet je geen "down" geven bij het op de rug vliegen, hij vliegt wel met het zwaartepunt heeeel veel naar achter... het is een kwestie van wennen maar naar mijn mening het beste F3P toestel dat ik al heb gevlogen.

Niet zo heel veel op video maar ik hoop wel iets mooi te kunnen posten! Stay tuned

JVDO

Was weer een leuke dag, alleen de wekker vanmorgen om 4.30 uur was 'iets' minder...
Koen tweede, Rick vierde?, Jeroen zesde als ik me goed herinner....
Jeroen was tweede in de eerste ronde, er werden er helaas maar twee gevlogen en de tweede ronde was 'procentueel' helaas een flinke tegenvaller...
Op de terugweg telefoontje van Derk en Bert:
Voorronde F3P-A in Duitsland overtuigend gewonnen door Derk, Dennis Horn tweede, Martin Muller derde en Bert vierde,
Derk verzamelde in een ronde maar liefst 26x een tien voor zijn figuren bij de diverse juryleden... 8O
Robbin Grob is zesde geworden in de F3P-B....
AM gewonnen door Derk en Bert derde.
Ook daar goede resultaten dus door het 'andere Team Holland' ;)
Wij 'Ollanders' hebben helaas geen filmkes of plaatjes geschoten.....

Back