B
bbking
Guest
vraagje,
heeft iemand ervarign met het instellen van een robbe 3d gyro?
De gene welke op mijn heli staat is nog niet perfect afgesteld; als ik de schuifknop op mijn zender overzet naar heading hold dan staat hij of te traag (moet ik zelf bijcorrigeren) of te snel (staart blijft wapperen).
Servo is een 9253, de stuuras zit bevestigd op het buitenste ook van de bedieningshevel.
Ik heb zelf alvast de volgende zaken gewijzigd (nog niet mee getest)
De ATV van kanaal 4, hekrotor, stond op 50 (heb ik nu naar 70 gehaald)
De ATV van kanaal 5, schuifknop, stond op 100 (heb ik nu naar 70 gehaald)
Als iemand tips heeft hoor ik het graag, ik weet dat ik misschien beter een GY401 op de heli kan zetten, maar wil eerst dit proberen daar ik weet dat sommige mensen aardig rendement uit een robbe 3d kunnen halen.
heeft iemand ervarign met het instellen van een robbe 3d gyro?
De gene welke op mijn heli staat is nog niet perfect afgesteld; als ik de schuifknop op mijn zender overzet naar heading hold dan staat hij of te traag (moet ik zelf bijcorrigeren) of te snel (staart blijft wapperen).
Servo is een 9253, de stuuras zit bevestigd op het buitenste ook van de bedieningshevel.
Ik heb zelf alvast de volgende zaken gewijzigd (nog niet mee getest)
De ATV van kanaal 4, hekrotor, stond op 50 (heb ik nu naar 70 gehaald)
De ATV van kanaal 5, schuifknop, stond op 100 (heb ik nu naar 70 gehaald)
Als iemand tips heeft hoor ik het graag, ik weet dat ik misschien beter een GY401 op de heli kan zetten, maar wil eerst dit proberen daar ik weet dat sommige mensen aardig rendement uit een robbe 3d kunnen halen.