3D masters 2012 venlo

Dag allemaal,

Ik ben van plan om dit jaar op zaterdag 14 juli naar venlo te gaan..
zijn er meer mensen hier van het forum die gaan of willen gaan?
ik ga waarschijnlijk alleen heb wel 2 kaartjes maar me broer kan niet mee ivm vrij krijgen..

misschien leuk om elkaar daar tegen te komen:)

groet pieter

Zet er even wat meer info bij over het kaartje wat je er voor wil hebben ect..

Ik ga zoiezo ook zaterdag heen (heb al kaartje)en ik denk nog een ton van het forum hier.MIsschien gaan er nog meer mensen uit jouw omgeving heen als je er bij zet waar je vandaan komt.

Ik kom uit rhenen de prijs maakt me niet uit vind het wel zo gezellig als er iemand mee gaat:) ik ben 20 jaar jong en vlieg met een 6hv..

Pieter, Ik zou gewoon afspreken met een club forumgenoten die je kent om bij rond te hangen. De Nederlanders trossen toch bij elkaar op et veld.
Gewoon er tussen gaan zitten.
Helaas zal ik niet veel zitten op het veld en zal veel rond lopen.
Maar als je me daar tegen komt kan ik je gerust de NL groep aanwijzen waar je kunt aansluiten.

Lijkt er op dat ik de enige kijker ben:-|

Ik denk het niet hoor

Ik ga zelf 2 dagen zaterdag en zondag
Ik kom Uit Blijham Groningen en ga vast vrijdag avond rijden en heb een lekker hotelletje geboekt in de buurt en ga lekker 2 lange dagen genieten van al het moois wat er komen ga (tickets heb ik al voor 2 dagen en een fles zonnebrand gaat zeker mee want ik verwacht zeer goed weer)

Greetz

Jeroen

Ik wil wel gaan maar ben nog niet zeker of ik kan die dag. Is het mogelijk gewoon naar daar te rijden en aan de kassa te betalen of moet je echt op voorhand een kaart kopen? Ik zie het ook niet zitten nu een kaart te kopen en dan op de dag pijpestelen regenen, dan heb ik geen zin 170 km te rijden om een hele dag in de regen te staan.

Aan de kassa kun je gewoon kaarten krijgen.
Ze zijn alleen iets duurder dan via Internet besteld.

Pinnen gaat helaas niet.
We hebben het bekeken om dit aan de kassa mogelijk te maken maar voor een Wireless verbinding is dit gewoonweg te ver weg om stabiel te krijgen.

Een flappentapper hebben we ook niet op de site dus neem de oude sok maar mee :p
Dit soort services huur je niet even aangezien er wel een klein veiligheidsaspect aan vast hangt.
:tank: :hammer:

Venlo zaterdag 14 july

Zijn er nog forumleden uit omgeving Alkmaar, schagen etc die volgende week zaterdag naar 3DM gaan?

Ik ga zaterdag Anko ff checken

Leuk als er meerdere mensen gaan, kunnen we samen heenrijden.

hmmm carpoolen ben ik niet heel erg fan van. Wil zelf bepalen wanneer ik terug ga.
Maar samen heenrijden is wel leuk. Gezelliger om met een clubje aan te komen.

Maar volgens mij is er weinig animo voor.

carpoolen is ook niet wat voor mij kom uit rhenen.. maar het zou wel leuk zijn ja om met een clubje daar af te spreken..

Ik kom uit Blijham,het uiterste puntje van oost Groningen en rij via Duitsland a.s. Vrijdag middag,ik denk dat ik niemand tegen kom onderweg in Duitsland.
Ik verblijf in een pension en ga zaterdag en zondag genieten van het moois wat er komt en natuuuuurlijk van het goede weer:rolleyes:

See you on the Masters

Greetz,

Jeroen

Back