3D masters 2012 venlo

Of die er onderhand naast wonen..

Staan al heel wat tentjes klaar zag ik, hoop alleen dat al die vrachtwagens morgen
pleite zijn. Normaliter staan er heel wat omdat het bewaakte parkeerplaatsen zijn.

Voor de ervaren 3D Masters bezoekers onder ons: Is het mogelijk morgen ochtend nog aan te komen in Venlo en aan de poort een set kaartjes te kopen of zal het inmiddels allang zijn uitverkocht? Ben door slecht weer eerder terug van vakantie, het lijkt me leuk om morgen nog even te komen kijken.

Laatst bewerkt:
Voor zover ik vandaag gezien heb kun je gewoon kaartjes aan de poort kopen. kosten 25 euro.
Het is in ieder geval de moeite van het kijken waard.

ja , er plofte 2 spontaan uit de lucht net zoals die nieuwe Uvular van Mikado.
wereldpremiere van 2 stuks Mikado Uvular en binnen 2 minuten was er nog maar 1.

Phoeee wat viel die xxtreem 700 tegen zeg...
Vind dat nogal meevallen eigenlijk (sic)... Ik denkt ook niet dat iemand de 3D Masters met een natte dweil kan winnen...
fT8SmdKb4Qo[/media] 2012 | Kyle Dahl - Logo 700 | Freestyle Sunday - YouTube

Tijdens hun zondagnamiddag demo met 3 Exxtreme 700's, lagen/stonden er na 1min wel al twee tegen de grond, en één minuut later hield de 3de er ook mee op. Bummer...

Maar die Gaui X7 vloog zeker ook wel indrukwekkend.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kyle kon er goed mee overweg maar de rest van de 700 xxtreem vluchten die ik gezien heb hoorde ik bij het minste geringste het toerental in elkaar storten of bogging.

dat zal dan eerder aan de andere piloten hun setup liggen. Of ze vliegen met de yge interne governor want met de vbar governor zou het niet te boggen mogen zijn.

Back