3D piloten zoeken veldje voor zondag!

Heren!

Omdat jupiter venlo komende zondag(14-03-2010) een non-heli event heeft zoeken wij (ik en Walter) naar een veldje waar wij mogen komen vliegen.

Is er iemand die een club-veld beschikbaar heeft voor een paar nitro vliegers? Het liefst in limburg/brabant i.v.m reistijd.

Alvast bedankt ! :-D

Paul

Om te voorkomen dat er mensen teleurgesteld raken moet ik bij deze uitnodiging van Bas toch een kleine kanttekening plaatsen.
Op 14 maart hebben wij een evenement staan, de zg "natte neuzen dag"
Het staat een ieder vrij om te komen kijken en een leuke dag te hebben.
Maar omdat wij van te voren er geen kijk op hebben hoeveel leden er komen en dit een club evenement is kan ik geen garanties geven of de mogelijkheid bestaat om voor mensen van buiten de club een vluchtje te maken. Dit zal ter plekke worden bekeken. Maar wil je komen kijken,de koffie staat vanaf 10 uur klaar.
Mvg Sandy groen
Baancommissaris/evenementencommissie HLC

Geeft niet, daarom plaatste ik ook die kanttekening, we kunnen altijd kijken hoe druk het is.Toezeggingen doe ik echter niet, is er ruimte dan zal het ook bij een vluchtje blijven, het is niet de bedoeling dat die jongens een comleet traininsprogramma afwerken,dat kunnen we naar de leden toe niet maken.

Walter ik heb je gemist zondag met andere worden als je weer eens niet kunt vliegen op Venlo kun je altijd bij ons terecht en het is ook nog dicht bij .
Gr Arie

Back