3D Pitts S2C

• Topicstarter Topicstarter Robert Jan
  • Startdatum Startdatum
R

Robert Jan

Guest
Hoi,

Ha collega's,

Klein verslagje van de Pitts van foamyfactory.com. Het begint al een beetje op de pitts te lijken. Jammer genoeg hadden ze geen wit depron meer :evil: . Dan maar wat kleurtjes erop..

Ik ga hem met de volgende setup vliegen:

Python 60
CC phoenix micro 10
polyquest 880 mah
10x4,7 GWS

Het gewicht op de foto is nu 85 gram.

Zijn er mensen die ervaring hebben met deze kist??

afb10670.jpg

afb10671.jpg

afb10672.jpg

Kistje heeft mooie lijnen, ikdenk dat je de eerste in Nederland bent die 'm bouwt...
Houdt ons op de hoogte...Waar haal je nog zwart Depron?

Peter

leuk je had hem al op msn laten zien maar is wel mooi

@ peter
ken jij alleen wit krijgen dan waar;) ik kan bijna alleen maar grijs vinde

Haha ja inderdaad. Ik had hem graag in het wit gehad.

Ik haal zwart depron bij bijna alle parketzaken en anders 100% zeker bij Doe Vloer in Uden.

Daar hebben ze een pallet van 2 meter hoog met alleen maar 6mm depron. Zo hebben ze nog een pallet met 3mm depron. Wel alleen zwart... :(

ziet er goed uit.

Ik denk dat hij vliegt als een shockflyer met 2 vleugels :wink: .

Ook vind ik het zwarte depron wel mooi staan.
Als je wat gele belijning aanbrengt enzo denk ik wel dat het mooi staat.

(Mijn laser 3D is ook zwart met geel, dus vandaar.)

Ja misschien wat geel, blauw achtig. Ik zal wel zien. Eerst even afbouwen en mijn andere shockflyer in de prak vliegen, anders heb ik geen motor enzo :D

het is een heel mooi toestelleke, vooral dat zwart is mooi maar ik heb ook een aantal modelletjes in het grijs, maar als je binnen vliegt, zijn die soms niet zo goed zichtbaar. Hier is een voorbeeldje van mijn sharky.

Kris
Sharky0.JPG

Haha lekker ff offtopic, maarja moet even kunnen.

Ziet er erg leuk uit. Goed idee en erg orgineel!

Vliegt hij goed?

hij vliegt zoals een shockflyer niet echt strak. Ik heb hem zo in evenwicht gebouwd dat je ermee kan hooveren zonder richting te hebben. Maar ik ben hem opnieuw aan het bouwen met minder pijlvleugel, zodat hij ook wat langzamer kan vliegen. Maar ik heb hem gebouwd voor de fun en om eens iets anders te hebben dan de rest en dat hij dan niet zo strak vliegt vind ik niet zo erg, hij kan goed rollen en loopings maken en voor indoor vind ik dat al genoeg.

Kris

:offtopic:, maar mijn 'Warp Shark' (indoor pylon) van vorig jaar vloog niet zo lekker :( (Vleugeltje te klein/smal)
afb1411.jpg

:offtopic:

Toch is ie wel leuk. Maar ik zou niet snel zoiets bouwen. :wink:
Toch is hij wel gaaf en zeker een leuk idee

Eej roberty,

Vlieg die Shock nou eens in de prak man,ben razend benieuwd hoe je pitss vliegt.
Hoe heb je die romp versterkt? alleen kruisrompje van 6mm depron? of werk je ook met koolstof?
Ik zie graag een filmpje van je vlucht,lijkt me zeer mooi vliegbeeld!

Mazzels, succes met de maiden flight

Geen romp verserking nodig. De vleugels worden nog wel onder handen genomen met carbon.

gisteren scheelde het al niet veel met mn shock :D Hij ging 3 meter lang met 1 vleugel over de stoep en vloog toen weer :)

Nog steeds niet je shock in de prak gevlogen?

helaas, modelvliegen ligt even stil bij me,vanwege vriendin en scooters. maar ga het gauw weer oppakken;).
De Funtana shock is bijna klaar.

ben nog steeds erg benieuwd naar je sc2......

Hij is klaar, en ik heb inmiddels weer een nieuwe, maar helaas... De shockflyer vliegt nog :D

Nounou,

Wat duurt dat lang zeg, wanneer gaat dat ding nou eens de lucht in?
Als je een tread opend, moet je hem ook afmaken he:P

mazzelss

Haha, tja de prachtige, mooie mad flyer vliegt nogsteeds na vele rotte landingen en crashes. :D

hoeveel meter stof staat er al op?:P:P
je kan het er ook gewoon uit halen.. haha

ik ben ook SCHIEWNIERUG

Back