3D printer

Discussie in '3D Printen' gestart door Skoglund, 7 okt 2020.

  1. Skoglund

    Skoglund

    Lid geworden:
    1 apr 2014
    Berichten:
    129
    Locatie:
    Noorwegen
    Hallo forumleden

    Is deze printer goed om te beginnen.....
    Ik ben nu nog een leek ?
    Creality Ender-5 Pro 3D-Printer
     
  2. Tadango

    Tadango Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    16.361
    Locatie:
    Groningen
    Wat wil je. Wil je een machine die moet werken en goede resultaten moet opleveren zonder tijd erin te steken of wil je een machine welke je tijd en aandacht nodig heeft, en ook hetzelfde goede resultaat oplevert?
     
  3. GJVO

    GJVO Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 dec 2003
    Berichten:
    16.875
    Locatie:
    Weidenbach in de Eifel
    Je kan ook een Ender 3 Pro nemen, scheelt een stuk in prijs maar kwaliteit is gelijk.

    GJ
     
  4. Q Brand

    Q Brand

    Lid geworden:
    6 jun 2017
    Berichten:
    565
    Locatie:
    Nederland
    Beide zijn printers waar je heerlijk aan kunt sleutelen met een enorme community die de wereld aan mods hebben ontwikkeld.
    Wil je vooral printen zonder er een hobby van te maken (ik ben eigenlijk alleen maar aan het sleutelen en ontwerpen en vliegtuig bouwen ho maar) dan kan je net zo goed een Prusa kopen. Na wat mods op de Creality ben je met zekerheid hetzelfde of met geld kwijt.

    Lekker een creality kopen! Prachtig om aan en mee te knutselen en hobby mag wat kosten toch
     
    coen_l vindt dit leuk.
  5. toostbeek

    toostbeek

    Lid geworden:
    6 dec 2014
    Berichten:
    1.403
    Nou ik heb zelf een Creatily CR10 en daar die is op het printbed na orgineel. Het printbed heb ik voorzien van een spiegel van de Ikea want de orginele glasplaat werd hol.