S
Shark
Guest
zoals de titel het al zegt, wil ik een vleugel maken, met dus tussenschotjes in depron, had dit hier ergens op dit forum al tegen gekomen, maar weet dus zelf niet meer waar.
de 2 linkse staven zijn een karbon en een licht metalen staaf, schuiven mooi in elkaar, licht metalen staaf komt in de romp en de karbonnen staaf, zal dan in deze metalen staaf schuiven om de vleugel dus aan te sluiten. 2 rechtse onderdelen zijn een houten stokje en een dun karbonnen staafje, vormen samen de voorkant van de vleugels, heb van elk dus 2, vleugels zullen elke ongeveer 1 meter worden.
nu mijn vragen: zou dit een goede oplossing of idee zijn?
en hoe kan ik het beste de karbonnen dunne strip, tegen het hout bevestigen? zijn er ook ergens bouwplannen van zulke vleugels? en moet ik het hout met iets bewerken? bedoel dan met een bepaald product?

de 2 linkse staven zijn een karbon en een licht metalen staaf, schuiven mooi in elkaar, licht metalen staaf komt in de romp en de karbonnen staaf, zal dan in deze metalen staaf schuiven om de vleugel dus aan te sluiten. 2 rechtse onderdelen zijn een houten stokje en een dun karbonnen staafje, vormen samen de voorkant van de vleugels, heb van elk dus 2, vleugels zullen elke ongeveer 1 meter worden.
nu mijn vragen: zou dit een goede oplossing of idee zijn?