3D rivets kopen in the USA

@Mathias,

Ik heb werkelijk geen idee, maar als ik zo die foto's bekijk zijn ze niet erg groot, of liever gezegd erg klein denk ik :-)

Misschien dar er hier op het forum iemand is die ze al eens heeft gebruikt !

Zelf op zich ook niet erg grote nodig. Heb even op mijn Humer projektje gemeten en zijn ook maar 1mm diameter en 0,5mm hoog. Als ze daar in de buurt komen of gelijk zijn dan ga ik zeker met je meebestellen.

Misschien een idee om even mailtje naar de verkoper te sturen om te vragen wat de afmetingen zijn van die rivets.

@mathias

Ja dat is een goed idee, ik zal het morgen even doen, ben vanavond nogal druk.

PS.
Voor die € 11,- krijg je twee van die vellen, dus dan kan je nog even vooruit. :-)

Heb ook best wel wat nodig door die komplete verbouwing van de Hummer en dan ook voor de bijpassende aanhanger die ook in de aanbouw is.
Details, details;)

@ markjuhh,

Dat zal best, alleen is het ten eerste een monniken werk en ten tweede is het bijna onmogelijk om alle druppeltjes even groot en netjes op een rij te krijgen.

En als ik dan zie dat ik er een paar duizend kan kopen op een strip voor € 11,- dan hoef ik niet lang na te denken. :-)

Het probleem is de verzendkosten die € 18,- zijn, maar als het niet anders kan heb ik het er misschien nog wel voor over.

Na een beetje google:

SPBrewer:
Quote from: Mécanicien de Vapeur on December 09, 2011, 02:43:03 pm

Quote from: SPBrewer on December 05, 2011, 11:46:36 pm

If it is a model size project might I suggest Micro Mark (Shop Small Hobby Tools & Miniature Tools from Micro Mark) could help.
They have HO scale raised rivets that apply like a decal. See:

HO scale decals with raised 3D rivets and other surface details

And they are quite horrible. I tried a set and they were so badly printed as to be unusable.

Much better are those from Archer Transfers who do a wider range of rivet size/spacing and for more than just HO - they also do plenty of other resin-printed 'textured decals' for treadplate, canvas, louvres, weld lines, etc.

No connection with Archer other than as a very satisfied customer.

Archer site

wisselende ervaringen en vast nog meer leveranciers.

Back