3d tekenhulp

Hallo allemaal,

Ik lees vaak mensen die zeggen dat het niet lukt om iets te ontwerpen of te veranderen in 3d. Nu heb ik zelf redelijk wat ervaring met 3d tekenen en wil daarom mijn hulp aanbieden. Mocht je nou tegen een probleem aanlopen of iets 3d getekend willen hebben stuur mij gerust een privé berichtje. Samen kunnen we dan kijken wat de wensen zijn en wat er mogelijk is. Dit alles tegen een kleine vergoeding natuurlijk dat we ook vooraf afspreken. Dus mocht er iets zijn schroom niet om een berichtje te sturen. Hieronder nog wat foto's van wat ik zoal getekend heb. In het topic van de bouw van de liebherr staan nog meer foto's.

haak 2.jpg

contragiek.jpg

schijvennest.jpg

Mvg Mitchell

Hallo Cor,

Ik verwacht ook niet dat het storm gaat lopen hoor. Dus iemand ergens mee helpen moet zeker tussen de projecten door wel lukken. Zeker om iets te laten 3d printen zal je toch een 3d tekening nodig hebben en dit lukt helaas niet iedereen. Maar we gaan het zien of iemand er gebruik van wil gaan maken.

Mvg Mitchell

Het was dan ook helemaal niet negatief bedoeld hoor Mitchell!
En dat 3D tekenen lastig is, en heel veel tijd vergt om te leren, weet ik als geen ander.
Iets aanpassen, of iets simpels tekenen lukt nog wel, maar wat jij doet gaat me ver boven de pet.
Maar toch leuk dat je het aanbied! :wave
Cor

Back