3d vraagje

• Topicstarter Topicstarter Sentirager
  • Startdatum Startdatum
S

Sentirager

Guest
Gedag heli vliegers,

even een vraagje over het verschil tussen 3d vliegen en gewoon rondjes vliegen? Als ik rondjes vlieg dan beweeg ik me toch in een 3d omgeving. :?: Hoe komt het dat ik de term 3d vliegen steeds appart tegen kom.

Ga binnenkort mijn eerste heli aanschaffen en samen met een ervaren piloot opbouwen en invliegen

voor eventuele antwoorden bedankt,

Sentirager.

Als je uitsluitend rondjes vliegt, en dus niet in hoogte stijgt of daalt, dan beweeg je je in een 2-dimensionaal oppervlak. Misschien dat daar dus de term 3D-vliegen vandaan komt? (Waar wel sprake is van een constant verschil in hoogte) :roll:

ps: ik ben geen helivlieger. :oops: :lol:

Met het 3D-vliegen bedoelt men het vliegen van figuren achter elkaar opvolgend,in alle richtingen zowel rechtop als op z'n kop,of zijdelings...
Tis een beetje moeilijk om uit te leggen :lol:

Groeten,
Marcel

3d is meer het echte ragwerk, en dingen die je in een "normaal rondvliegen" rondje niet doet dus het wat hogere nivo vliegwerk waar uiteraard ook gerold word, en geloopt, en geflipt maar dan ook nog eens in alle richtingen, en achteruit en op zijn kop achteruit en dergelijke.

Hallo,

3D vliegen is eigenlijk een verkeerde term die gebruikt word. Elke Heli en vliegtuig vliegt 3D als men de normel X,Y,Z bekijkt.
Maar 3D heli vliegen houd in dat je de heli in het X,Y,Z vlak vliegt, maar ook de heli: normaal voorwaards, normaal achterwaards, op de kop voorwaards op de kop achterwaards, of dat allemaal met draaiende heck-rotor, of alles zijwaards.
Door dit allemaal te combineren heet het 3D vliegen.

Hopenlijk is het een beetje duidelijk. Kijk op mijn home-page daar is een video van een Rebell te downloaden. Die vliegt SOFT-3D. (Rustig 3D)

Groeten
Roel

maar dan ook nog eens in alle richtingen, en achteruit en op zijn kop achteruit en dergelijke.

normaal voorwaards, normaal achterwaards, op de kop voorwaards op de kop achterwaards, of dat allemaal met draaiende heck-rotor, of alles zijwaards.
Door dit allemaal te combineren heet het 3D vliegen.

Eeeh... is dat niet hetzelfde als wat ik ik mijn reactie vertelde:
Met het 3D-vliegen bedoelt men het vliegen van figuren achter elkaar opvolgend,in alle richtingen zowel rechtop als op z'n kop,of zijdelings... "
??? :lol:

Marcel

Gedag,

Oke oke het is me duidelijk, ben hier nog laaaaaaang niet aan toe, erst maar eens zien dat ik veilig landen kan :roll:

Als je begint met landen kan er niet zoveel mis gaan, het wordt al een stuk lastiger als je gaat opstijgen. :lol:

Groetjes,

Rick

Jaap

Het gaat allemaal goedkomen laten we eerst maar die rappie van je in elkaar schroeven dan komt dat vliegen ook wel goed :wink:

gr Remco

Back