3D WVM Meeting PH 12 DEC.2010

Ja ja we gaan het weer proberen het is kort dag maar qua weer valt er toch niks meer te plannen dus op veler verzoek plan een meeting en we zien wel ... je kunt dan zelf beslissen of je wil komen hoe dan ook de meeting zal plaatsvinden zelfs als het regent :o:o

3D WVM (wild vlieg middag) Meeting Pampus Hout 12 December... LEKKER KNALLEN !!!!!

Info word geupdate !!!
file.php

file.php

Ach dat is jammer, 12 december is vliegersvergadering van de Knvvl.
Oh man, wat een pech, had graag willen komen.

remon

Pff dat gaat em niet worden... Kom zaterdagnacht pas op schiphol aan vanuit Egypte... Dat word een heel kort nachtje... :( Moet deze meeting helaas aan me voorbij laten gaan... :(

Laatst bewerkt:
Hey tof!
Is er ook een tijd vanaf hoe laat? Is er toevallig ook ruimte voor wat mindere goden?
Ik wil in ieder geval even komen kijken!
Groeten Iwan

Inderdaad,

Henry je hebt het over een WVM(iddag)

Als je nu iets eerder begint, zo rond 10 uur, dan kan ik ook nog even komen. knvvl vergadering begint om 1400.

remon

Ik kom wel naar Woerden, maar ik ga ff hier in de buurt een lipo's leegvliegen het is voor mij te ver omrijden naar Almere.

Hey Patrick bedankt voor het filmpje je het was inderdaad vanmiddag erg relax en er werd heerlijk gevlogen.

Er komen zo foto's on line op 3dhelifreakz.nl

Yup, t was weer lachen. voortaan neem ik spare Tanden mee.

(voor de onwetende, na mn 3e vlucht brak er 1(!) tandje van mn maingear af. helaas stond heli 2 nog thuis op de plank.....)

Wat weer een lekker dagje vandaag, werd ook goed gevlogen door iedereen.
en ik heb zoveel foto's gemaakt dat ik moeilijk kon kiezen, hierbij toch een kleine selectie:
IMG_1038.jpg

IMG_1066.jpg

IMG_1114.jpg

IMG_1122.jpg

IMG_1132.jpg

IMG_1139.jpg

IMG_1247.jpg

IMG_1324.jpg

IMG_1337.jpg

IMG_1397.jpg

IMG_1443.jpg

IMG_1457.jpg

IMG_1472.jpg

IMG_1475.jpg

IMG_1521.jpg

IMG_1567.jpg

IMG_1470.jpg

IMG_1585.jpg

IMG_1610.jpg

IMG_1644.jpg

IMG_1676.jpg

IMG_1680.jpg

IMG_1696.jpg

IMG_1744.jpg

IMG_1746.jpg

IMG_1785.jpg

Errug vet wat de mannen vanmiddag lieten zien!
Ik had nog nooit 600/700 in het echt zien vliegen, laat staan zoals de 3d freakz het kunnen!
Wij (mijn pa en ik) zijn maar even geweest, veel te koud, maar zijn zwaar onder de indruk vertrokken. Ik was nog van plan om mijn 450 op te laten maar door de kou en angst om te crashen toch maar niet gedaan. Bovendien had ik niet meer kunnen laten zien dan wat gehoover....Dat heb ik uiteindelijk dan maar binnen in Tiel gedaan.
Very nice guys, als het de volgende keer iets warmer is kom ik zeker weer kijken!

Back