3DCollege Big Scale Acro Fly In 2011 *Editie 4*

Er werden hier en daar al wat geruchten verspreid, maar bij deze is het 100% zeker, er komt een 4de editie van de 3DCollege Big Scale Acro Flyin en dit op zondag 10 April 2011. Naar goede gewoonte zal deze doorgaan op het veld van Aero Club Milord, 1 van de mooiste clubs in België!

Net zoals andere jaren zal je vooraf moeten registreren (piloten + maaltijden) via onze (flyin)website. Het maximum aantal piloten is net als bij de vorige edities 40, er snel bij zijn is dus de boodschap!

Net als andere jaren zijn alle big scale acro kisten vanaf 2m span welkom, we werken momenteel aan de website, affiche etc dus in de komende weken kan je alles online verwachten, ik zal hier iets laten weten als je inschrijven, maar schrijf 10 April alvast in je agenda!

Tot dan,
Het 3DCollege Team
Paul-Bert-Jens

Inschrijvingen:
http://flyin.3dcollege.be/

flyin2011_small.png

Laatst bewerkt:
Dit jaar zijn we erbij!

3.30m Yak54 210cc
2.60m Krill Sukhoi 100cc
2.60m Yak55m 120cc

Ik zal me dan binnekort inschrijven!

Grt.

Hmm... Zou een heel erg leuk begin van het outdoor seizoen zijn. Heb helaas al een wedstrijd (pylonrace).

Tof te horen dat jullie er terug zullen bij zijn!
Op dit moment verzamelen we de sponsoren en is de registratie website in opbouw.

Indien je sponsor wenst te worden van ons event, kan je mij steeds contacteren!

Jens

Laatst bewerkt:
Nou... dat ligt er nog aan hoelaat ie dan ook daadwerkelijk vertrekt he :p

Maargoed, ik ga er ook een middagje uit van maken. Maar kom alleen kijken aangezien ik nog niet in het bezit ben van zo'n 2m+ kist.

Wie weet volgend jaar voor mij :D

Back