Rustigjes hier. Maar op de achtergrond gebeuren er leuke dingen.
Vooralsnog hebben 2 Engelsen en 2 Duitsers aangeven mee te vliegen, dat wordt een leuk international dagje.
Nu nog een paar nieuwe Nederlanders en het wordt helemaal gezellig. En niet bang zijn, wij vinden alles leuk, of je nou met een Blizzard of HK schuimvleugel komt (in Rozenburg hadden twee piloten de grootste lol met hun Excalibur, werd nog spannend tussen die twee

), of emt een gfk hotliner. Gewoon lekker meedoen en een gezellige dag hebben!
Ik ben ondertussen druk bezig met de WK voorbereidingen.
Afgelopen weekeind nog de UK Eurotour, komend weekeind een Eurotour in Oostenrijk. Daar de eerste wedstrijdvluchten met de Jeti DS16 gemaakt. Normaal vlieg ik de D16 (pultzender), maar die is niet toegestaan in Japan. Het was even zoeken met een prettige layout van schakelaars, tussendoor nog een knuppelschakelaar getest (mij beviel het niet) maar nu werkt het heel aardig. Ook een nieuwe aandrijving getest, die veel potentie heeft.
En tussendoor lange avonden om de laatste dingen op orde te krijgen. Gisteravond een nieuwe warmte-koffer afgerond. De oude deed het prima, maar woog 2 kilo. Deze is uit piepschuim opgebouwd, met binnen en buiten glasweefsel (tijdens de Eurotour in Engeland gelamineerd). Hij weegt nu rond de 500gram, dat scheelt weer in de baggage straks op het vliegtuig naar Sapporo.
Vanavond verder met het ombouwen van de logger tester. De huidige werkt prima, maar is door de dikke 2V 300A voeding loodzwaar. Ik ga proberen deze om te bouwen naar een handzamer format, gevoed door een 1s6p NiMh pack. Wordt nog een aardig klusje, heel wat bedrading solderen, en een lichte behuizing maken. Maar omdat er nog wel eens wat variatie in de Neu loggers zit wel de moeite waard denk ik.