3e F3A B/C wedstrijd 6 juni in Son&Breugel

@Jan,

Ik heb nog geen idee hoe en wat qua eten. Voornamelijk omdat ik totaal niet bekend ben in de omgeving. Misschien is het handig om tijdens de briefing te tellen hoeveel mensen er mee willen en dan te reserveren. Als jij wat leuks weet graag.

Groeten,
Ruud.

Zijn er van de club uit ook stekkerdozen? Vorige keer waren de stopcontactjes allemaal vol, en er zijn weer extra electrovliegers bijgekomen....:)

Neem je aggregaat maar mee, ze hebben daar max ~2kw totaal ( is mij verteld ), dat is ijskast koffiezetapparaat, laden ,etc. Dit is als er geen aggregaat bij gezet wordt. Ik weet dus niet of er een aggregaat bij gezet wordt, wie wel ?.

Zonder aggregaat gaat volgens mij niet lukken.

Bart,

Vorig jaar kon ik wel gewoon laden, 10s pakket op 5A geloof ik, samen met nog wat meer mensen. Mocht dat nu niet lukken zou ik het wel graag weten inderdaad, dan neem ik de generator mee....

> Zonder aggregaat gaat volgens mij niet lukken.

Dit ligt er natuurlijk wel aan hoeveel mensen maar 1 set hebben om te vliegen. Als de meeste met 2 of 3 volle pakketten komen zal het niet zo'n probleem zijn. Ik laad mijn acccu altijd pas op het veld op, maar van mij heb je geen last ik zit in Bergeijk en ben zelfvoorzienend. Kom in de namiddag nog wel even langs. Kunnen we zien of nando nog met mijn 88" wil vliegen.

Bart,

In principe hoef ik ook maar 1x een pakket te laden, want ik kom altijd met 2 volle pakketten, de 3e ligt bij de douane, grrrrrrr

1 keer een 10s pack laden gaat ook prima aan de autoaccu..

Ik heb op het moment maar 1 accu, maar dat is maar 5s. Zal 2x moeten laden.

Bart, natuurlijk wil ik dat wel. :d
Opzich is de mijne klaar alleen mis ik een accu.

Nah, Fiat Panda, kleine accu, ff maar niet doen:)

Gaat prima hoor; in de Smart zit ook geen mega-accu en ik heb er zelfs 2 packs op geladen de laatste wedstrijd.

Reken maar uit.. 5000aH bij 40 volt, dat is iets van 17Ah bij 12 volt. In je panda zal iets van een 70 Ah accu zitten, dus kun je een keer of 5 laden.

Nando

Je mag ook wel ff een Hyperion 5S4000 lenen.... (of twee)

Pakket heeft vrouwtje aan de plus ("bus aan de plus")

Laat maar horen of ik ze mee moet nemen..

GRW

Ik vlieg graag met m'n eigen accu, ik ken het gewicht en waar hij moet.
Dat laden gaat wel lukken denk ik.

Maar je moet natuurlijk wel je accu's meenemen om de nieuwe su29 v2 even te laten vliegen. ;)

Pakket heeft vrouwtje aan de plus ("bus aan de plus")

Dat is verkeerdom! ;)

Bij ons is het 'pikkie aan de plus', zo maakt Graupner z'n laadkabels ook.. maar iedereen doet het anders, er is gewoon geen gouden regel, dus ook 'bus aan de plus' is geen regel ;)

@Alexzzz: dus 40Ah is nog steeds ruim voldoende om 1 keer 12Ah uit te trekken.. en je kunt de auto ook nog starten, dan is het gewoon een generator op wielen :P

Winfried heef het wel goed om ;) graupner heeft wel meer dingen amdersom.

Die accu vlieg je met 1 F3A vlucht toch lang niet leeg... 2 keer laden moet meestal wel lukken.

Ik heb gehoord dat rond een uur of 4 de vluchten klaar zijn. Ik kom dan dan tussen 3 en 4 naar de molshoop :-).

Bart,

Back